آشنایی با غم‌انگیزترین، شاید هم عاشقانه‌ترین‌های سینما!
بیشتر فیلم های غم انگیز، عاشقانه هستند. گویا غم عشق، از هر غمی بیشتر روی مردم اثر می گذارد. به تازگی فهرستی از غمگین ترین فیلم های تاریخ سینما منتشر شده است.

اشک و آه و غم و اندوه؛ مهمترین سوغات فیلم هایی هستند که صفت غم انگیز را با خود دارند. با اینکه سلیقه ها و ذائقه های مختلف، تعریف های مختلفی را به عنوان فیلمی غم انگیز دارند اما فیلم هایی هم هستند که به نظر اکثریت، می توان لقب غم انگیزترین را به آنها داد.

جالب اینکه بیشتر فیلم های غم انگیز، عاشقانه هستند. گویا غم عشق، از هر غمی بیشتر روی مردم اثر می گذارد. به تازگی فهرستی از غمگین ترین فیلم های تاریخ سینما منتشر شده است. این فهرست را به نقل از سینما خبر بخوانید.

غمگین ترین فیلم های تاریخ سینما در یک فهرست


- «پچ آدامز» (Patch Adams)

 «پچ آدامز» با بازی «رابین ویلیامز» برگرفته از داستان واقعی پزشکی به نام «پچ آدامز» است که در ظاهر یک دلقک، بیمارانش را در روند غلبه بر بیماری کمک می کند.


- «امید شناور» (Hope Floats)

«امید شناور» درامی رومانتیک با بازی «ساندرا بولاک» است و جریان زنی است که متوجه خیانت همسرش می شود و برای رهایی از این شکست به همراه دخترش به زادگاهش برمی گردد. در حالی که سعی دارد زندگی جدیدی را آغاز کند با یکی از همکلاسی های قدیمی اش آشنا می شود.


- پلی به ترابیتیا (Bridge to Tearabithia)

داستانی رومانتیک و کودکانه با بازی «جاش هاچرسون» و «آنا سوفیا راب» است که دوستی عمیق دو همکلاسی را به تصویر می کشد.


- «تایتانیک» (Titanic)

داستان این فیلم را که دیگر می دانید. با اینکه این فیلم خیلی عاشقانه است اما «تایتانیک» در کنار صحنه های رومانتیک، 65 درصد صحنه های غمگین و تراژدی مخصوص اواخر فیلم دارد.


غمگین ترین فیلم های تاریخ سینما در یک فهرست

- «داستان عشق» (Love story)

«داستان عشق» دوستی دو دانشجو از طبقه مختلف اجتماع را به تصویر می کشد. رابطه آنها به عشق و ازدواج منتهی می شود ولی زمانی که آنها در انتظار فرزندشان هستند، زن به دلیل بیماری مرموزی از دنیا می رود.


- «دفترچه» (Notebook)

«دفترچه» درامی درباره زوجی سالمند است. زن دچار بیماری آلزایمر است و مرد برای تقویت حافظه او به خواندن خاطرات جوانی شان از روی یک دفترچه می پردازد.


- «نامادری» (Stepmom)

«نامادری» اولین همکاری «جولیا رابرتز» و «سوزان ساراندون» است. داستان فیلم درباره زنی است که پس از جدایی از همسرش، زندگی را با دو فرزندش ادامه می دهد و زمانی که متوجه بیماری سرطان می شود با همسر جدید شوهرش رابطه ای دوستانه برقرار می کند و کودکانش را به دست او می سپارد.


- «دخترم» (My Girl)

 دختربچه ای که جز یک مادربزرگ بیمار و پدر پرمشغله در دنیا کسی را ندارد، رابطه دوستی عمیقی را با پسربچه همسایه که از بیماری واکنش آلرژیک رنج می برد آغاز می کند ولی دوستی آنها با فوت پسربچه به پایان می رسد.


- «سواحل» (Beaches)

جریان دو دوست که پس از 30 سال بار دیگر همدیگر را پیدا می کنند در حالی که یکی از آنها به خاطر بیماری خطرناکی آخرین روزهای عمر خود را سپری می کند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
«جنیفر» در پارتی شبانه اسکار + تصاویر
کدام بازیگران یک‌دفعه لاغر شدند؟ + جدول
عکس‌هایی زیبا از «زیر آب» که سه سال زمان برد
این «دختر» از امشب باید آشپزی یاد بگیرد!
خانم محجبه و همسر شیک‌پوش بر فرش قرمز اسکار! + عکس