با نامزدهای اجرای اسکار 2014 آشنا شوید + عکس
گمانه زنی‌ها برای انتخاب مجری مراسم اسکار 2014 آغاز شده است...


جورج تیموتی کلونی "متولد ۶ مه، ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی برندهٔ جایزه اسکار و گلدن گلوب است.
جورج کلونی با شوخ طبعی و چهره جذاب بین مخاطبان  سینما گزینه بسیار خوبی برای اجرای مراسم اسکار خواهد بود،اگرچه وی بارها اعلام کرده که علاقه خاصی به مجریگری اسکار ندارد.

"لوئیز سی.کی. "متولد ۱۲ سپتامبر، ۱۹۶۷استندآپ کمدین برنده جایزه "امی" و نویسنده، تدوینگر، بازیگر و کارگردان فیلم و تلویزیون می‌باشد. او همچنین بازیگر مجموعه تلویزیونی "لوئی" است که تهیه، تدوین، نویسندگی و کارگردانی آن نیز بر عهده او می‌باشد. "لوئیز سی.کی" نیز با شوخ طبعی شيرین خود قاعدتا گزینه بسیار خوبی برای اجرای این مراسم خواهد بود.

"جیمی کیمل"، کمدین و مجریِ تاک شوی Jimmy Kimmel Live که پیش از این اجرای "جایزه امی"  و " American Music Awards " را برعهده داشته است. یکی دیگر از گزینه هایی است که می تواند اجرای مراسم اسکار 86 را برعهده بگیرد.

"جوزف لئونارد گوردون- لویت" متولد ۱۷ فوریه ۱۹۸۱ بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است که در کودکی و بزرگسالی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها و تله‌فیلم‌ها بازی کرده‌است. او برای بازی در فیلم مستقل" 500 روز سامر "نامزد جایزه" گلدن گلاب" برای این فیلم شد، فیلم کمدی ۵۰/۵۰، فیلم علمی تخیلی "سرآغاز "و "شوالیه تاریکی برمی‌خیزد "شناخته می‌شود.

"جوزف گوردون لویت" در مراسم اسکار امسال در کنار "ست مک فارلن" نشان داد که قابلیت خنداندن حضار را دارد و بخوبی از پس اجرای چنین مراسم هايی برخواهد آمد.


امی پوهرT تینا فی و یا ویل فرل، کریستین ویگ  از دیگر گزینه های اجرای مراسم اسکار 2014 هستند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir



مطالب پیشنهادی:
«جنیفر» در پارتی شبانه اسکار + تصاویر
کدام بازیگران یک‌دفعه لاغر شدند؟ + جدول
عکس‌هایی زیبا از «زیر آب» که سه سال زمان برد
این «دختر» از امشب باید آشپزی یاد بگیرد!
خانم محجبه و همسر شیک‌پوش بر فرش قرمز اسکار! + عکس