عرب‌نیا، «رنگ شک» گرفت!!!
فریبرز عرب‌نیا تدوین سریال تلویزیونی "رنگ شک"، محصول مرکز سیمافیلم را آغاز کرد.
 فریبرز عرب‌نیا تدوین سریال تلویزیونی "رنگ شک"، محصول مرکز سیمافیلم را آغاز کرد.

 بهروز خوش‌رزم، تهیه‌کننده این کار با اعلام این خبر گفت: بعد از ضبط سکانس‌های مربوط مربوط به درگیری سروان علی نبوی (فریبرز عرب‌نیا) و شخصیت منفی داستان نیم انگشتی (آرش مجیدی) در شهرستان بوشهر، گروه عازم تهران شدند و تصویربرداری مجموعه پس از یک روز کار در تله کابین توچال به طور کامل به پایان رسید.

وی افزود: در حال حاضر عرب نیا شخصا تدوین سریال را به اتفاق علیرضا فرساد آغاز کرده است که این بخش دو ماه به طول می‌انجامد.

سریال "رنگ شک" با حضور فریبر عرب‌نیا، آرش مجیدی، شهرزاد کمال‌زاده ، معصومه آقاجانی، رضا امامی، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، هدایت‌الله سجادی و محمدرضا شیرخانلو و با حضور شاهرخ فروتنیان عمار تفتی و شهرام عبدلی تولید شده است.

فهرست عوامل پشت دوربین "رنگ شک" عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: اکبرنصیری، دستیار دوم کارگردان: ارسطو خوش رزم، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه : امیر شیرمحمدی ، صدابردار: علی گراکویی، طراح گریم: محسن موسوی، اجرای گریم: آفرین صادقی، پژمان بنفشه خواه، مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو، عکاس: مسعود پاکدل. رز ارغوان آذر.

فیلمنامه این اثر را فریبرز عرب نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

"رنگ شک" در گروه سریال‌های تلویزیونی سیمافیلم تولید می‌شود.


گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


  مطالب پیشنهادی:
لاله اسکندری،بهاره افشاری و رضا کیانیان در جشنواره فیلم اربیل+تصاویر
پایان «مونا فریمن»، ستاره امریکایی+ تصویر
مهناز افشار و پیمان معادی برترین‌های جشنواره فیلم اربیل
زوج جنجالی هالیوود، برد پیت و آنجلینا جولی بر فرش قرمز فیلم «شیطان صفت»+ تصاویر
عکس های برگزیده مسابقه نشنال جئوگرافیک از جهان+ تصاویر