«دا» در خرمشهر
کارگردان سریال «دا» گفت: نگارش فیلمنامه این سریال تا آخر خرداد ماه به پایان می‌رسد و با تامین هزینه مالی کار تولید شروع می‌شود.
همایون اسعدیان کارگردان سریال «دا» درباره آخرین جزئیات این سریال گفت: نگارش فیلمنامه این سریال در مرحله نهایی قرار دارد و تا پایان خرداد ماه به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه سریال «دا» به بیش از ۳۰ قسمت افزایش پیدا کرده است، افزود: نگارش بخش عمده این سریال انجام شده و در اختیار مسوولان حوزه هنری قرار گرفته و بزودی نگارش فیلمنامه تمام می‌شود؛ پس از تصمیم‌گیری و تامین اعتبار این سریال کار پیش‌تولید را شروع می کنیم.
اسعدیان اضافه کرد: چارچوب کلی سریال و داستان مشخص است و براساس آن جلو می‌رویم و احتمالا در جریان تولید تغییراتی نیز به متن اعمال می‌شود.


او خاطرنشان کرد: پیش تولید این سریال در خرمشهر به دلیل ساخت دکورهای مختلف حدود یک سال تا یکسال و نیم زمان می‌برد. به دلیل اینکه خرمشهر تغییر کرده و شباهت زیادی با دوران قبل از جنگ و بعد از آن ندارد. سریال «دا» اقتباسی است از کتاب پرفروش «دا» که مجموعه خاطرات سیده زهرا حسینی از ۸ سال دفاع مقدس است. این سریال به‌سفارش حوزه هنری به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی همایون اسعدیان برای پخش در تلویزیون ساخته خواهد شد. این سریال قرار است در بیش از ۳۰ قسمت تهیه و لوکیشن اصلی آن نیز در خرمشهر تصویربرداری شود.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:tasnimnews.com


  مطالب پیشنهادی:
لاله اسکندری،بهاره افشاری و رضا کیانیان در جشنواره فیلم اربیل+تصاویر
پایان «مونا فریمن»، ستاره امریکایی+ تصویر
آیا چشمانم خواب میبینند؟!
زوج جنجالی هالیوود، برد پیت و آنجلینا جولی بر فرش قرمز فیلم «شیطان صفت»+ تصاویر
عکس های برگزیده مسابقه نشنال جئوگرافیک از جهان+ تصاویر