جمع هنرمندان در «ایران برزیلته» +تصویر
مجموعه «ایران برزیلته» در مرحله تصویربرداری قرار دارد.
«ایران برزیلته» به کارگردانی فرید شرعی عنوان مجموعه ای نمایشی است که با حضور هنرمندان سینما و فوتبالیست ها مسابقه ای رایانه ای برگزار می شود و هنرمندان باید در بازی پلی استیشن «Fifa 4» با یکدیگر به رقابت بپردازند. در واقع این مسابقه لیگ پلی استیشن هنرمندان و فوتبالیست ها خواهد بود و در پایان و بعد از مسابقات حذفی دو نفر به فینال راه پیدا می کنند و در نهایت یک نفر برنده می شود. به گفته محسن افشانی مجری طرح پروژه، تصویربرداری این مسابقه طی هفته آینده به پایان می رسد و مجموعه تا یک ماه آینده از شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. نمایش لحظات هیجان انگیز شرکت کنندگان در حین برگزاری مسابقه از نکات جالب توجه «ایران برزیلته» محسوب می شود که لحظات جذابی را برای بیننده خلق می کند.



در «ایران برزیلته» بازیگران و فوتبالیست هایی چون امین حیایی، حمید استیلی، سیدمهدی رحمتی، محسن افشانی، شهاب عباسی، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی، امید زندگانی، حسین سلیمانی، آرش برهانی، امیر نوری، میلاد میداودی، وحید طالب لو، امیرحسین فشنگچی، بهرنگ علوی، روزبه معینی، سیاوش مفیدی، سامان گوران، پندار اکبری، محمد نصرتی، ارسلان قاسمی، دارا حیایی و... حضور دارند.

سایر عوامل اصلی این مسابقه عبارتند از: تهیه کننده: کیسان فیلم هنر، علی عامریان، محمد عاشق، مدیر تصویربرداری: سعید پاشایی، مدیر صدابرداری: رضا روستازاده، منشی صحنه: صفیه مهدیان، برنامه ریز: غزال ناصری، طراح صحنه: مهدی سعیدی.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir


 
  مطالب پیشنهادی:
کپی آبکی از طنز آمریکایی در ماه رمضان
شهرزاد کمال زاده و سایر هنرمندان در گردهمایی برای محکومیت داعش+تصاویر
«سفره های افطاری»+تصاویر
چه‌کسی به فیسبوک فوتبالیست‌ها حمله کرد؟
تازه‌ترین عکس از فیلمی با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا