انارهای نارس «آنا نعمتی» رتبه چهارم جشنواره مسکو
فیلم «انارهای نارس» به کارگردانی مجید رضا مصطفوی در جدول ارزشگذاری منتقدان جشنواره مسکو، رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.
فیلم «انارهای نارس» به کارگردانی مجید رضا مصطفوی در جدول ارزشگذاری منتقدان جشنواره مسکو، رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

 فیلم «انارهای نارس» اولین ساخته کارگردان جوان ایرانی که در بخش مسابقه جشنواره بین ‌المللی فیلم مسکو حضور داشت در ارزش‌گذاری منتقدان بین‌المللی این جشنواره در رتبه 4 قرار گرفت و براساس گزارش هالیوود ریپورتر، مورد تحسین منتقدین و مخاطبین این جشنواره قرار گرفته است.

در زمان نمایش این فیلم در جشنواره مسکو، مجیدرضا مصطفوی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «انارهای نارس» به همراه آرش الیاسی مجری طرح ،میهمان ویژه آژانس خبری هالیوود ریپورتر مسکو بودند.

در ابتدای این جلسه طبق اعلام روابط عمومی این فیلم، مصطفوی از تجربه فیلمسازی به صورت مستقل در ایران و مقایسه آن با دیگر کشورها پرداخت و اهمیت برگزاری فستیوالهای فیلم با درجه کیفی الف و حمایت از فیلم‌های مستقل در این فستیوالها مخصوصا در جشنواره مسکو را تشریح کرد.

کارگردان «انارهای نارس» به اهمیت تولید فیلم چند ملیتی با سرمایه‌گذاری کشورهای مختلف اشاره کرد و پیشنهاد تاسیس یک موسسه حمایت از فیلم‌های بین‌المللی با حضور تهیه‌کننده‌هایی از کشورهای مختلف و تولید فیلم‌هایی با مضامین انسانی را در کنار جشنواره مسکو داد که مورد توجه قرار گرفت.

آرش الیاسی مجری طرح فیلم «انارهای نارس» نیز به هزینه‌های ساخت یک فیلم مستقل و راههای صرفه‌جویی در تولید یک اثرمستقل سینمایی در ایران اشاره کرد.

پخش بین‌المللی «انارهای نارس» برعهده محمد اطبایی است.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir

 
  مطالب پیشنهادی:
کریستین استوارت و پیمان معادی در گوآنتانامو!+تصاویر
عکاسی از مسی با اعمال شاقه!
گوهر خیر اندیش بعد از سانحه تصادف!
اینها مجسمه است؟!+تصاویر
تفاوت یک ایرانی با آلمانی در مریخ