رضا عطاران با «کلاشینکف» به سینما می رود!
«کلاشینکف» سعید سهیلی از چهارشنبه هفته آینده در 40 سینمای کشور روی پرده می‌رود و اکران «رد کارپت» هم همچنان ادامه خواهد داشت.
علی سرتیپی که پخش «کلاشینکف» را برای اکران عید فطر برعهده دارد، درباره وضعیت اکران عمومی این فیلم بیان کرد: قرار است اکران «کلاشینکف» از چهارشنبه هفته آینده (اول مردادماه) در حدود 40 سینما آغاز شود.

وی با ابراز امیدواری از استقبال مردم از فیلم جدید سعید سهیلی گفت: این فیلم به صورت همزمان در تهران و شهرستان‌ها اکران خواهد شد و امیدواریم که بتواند مانند فیلم‌های پرمخاطب امسال، نظر مردم را به خود جلب کند.

مدیرعامل فیلمیران درباره تعداد سینماهای اکران‌کننده «کلاشینکف» نیز خاطرنشان کرد: تاکنون نمایش همزمان فیلم در 23 سالن سینمایی در تهران و 17 سالن سینما در شهرستان‌ها قطعی شده است. علاوه بر این برای اینکه بتوانیم نظر مردم را به «کلاشینکف» جلب کنیم، از تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده خواهیم کرد.

سرتیپی که پخش «رد کارپت» را برعهده دارد و این فیلم را از چند روز قبل از ماه رمضان (پنجم تیرماه) روی پرده برده بود، درباره وضعیت فروش این فیلم هم بیان کرد: «رد کارپت» پس از 21 روز نمایش توانسته در تهران و شهرستان به فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومانی دست پیدا کند و البته به دلیل استقبال مردم، اکران آن تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

«کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی و با بازی رضا عطاران، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، فرهاد اصلانی، شقایق فراهانی، جواد عزتی و شهرام حقیقت‌دوست قرار است در گروه سینمایی «آفریقا» روی پرده برود.


فیلم قبلی سعید سهیلی، «گشت ارشاد» بود که در سال 90 اکران و با واکنش‌ها و اعتراض‌هایی مواجه شد. این اعتراض‌های در نهایت به پایین کشیده شدن فیلم او منجر شد و سازمان سینمایی وقت هم نتوانست در قبال پروانه نمایشی که به این فیلم داده بود، ایستادگی کند.


گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir



 مطالب پیشنهادی:
آیشواریا عاشق می شود؟
روز رفتن «عمو خسرو» از زبان پرویز پرستویی
گلزار کنار آیشواریا و آمیتاپاچان در «سلام بمبئی»
سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود+تصاویر
آیشواریا با 3 میلیارد تومان به ایران می آید!