توقیف«آینه شمعدون» عطاران و تنابنده
تهیه‌کننده «آینه شمعدون» از آغاز دوباره فیلمبردای این فیلم سینمایی که چندین بار ساخت آن متوقف شده است، در پاییز خبر داد.
فیلم سینمایی «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور سال 91 جلوی دوربین رفت و بعد از دو بار توقف در فیلمبرداری هنوز چرخ تولید آن راه نیفتاده است.

این فیلم سینمایی سال 91 بعد از گذشت مدتی از آغاز فیلمبرداری و در روز 18 آبان ماه به دستور سازمان سینمایی و به این دلیل که فیلمنامه تصویب شده با آنچه که جلوی دوربین می‌رود متفاوت است، متوقف شد و این در حالی بود که 25 درصد از کار جلوی دوربین رفته بود. بعد از آن با تغییرات مورد نظر سازمان سینمایی در فیلمنامه، فیلمبرداری «آینه شمعدون» دی ماه 91 برای دومین‌ بار آغاز شد.

بعد از مدتی و با نزدیک شدن ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مناسبتی، بسیاری از بازیگران این فیلم سینمایی به پروژه‌های دیگری از جمله «پایتخت»، «چه خوبه برگشتی» و ... پیوستند که همین امر ساخت این فیلم سینمایی را برای مدتی متوقف کرد، اما در این میان تهیه‌کننده فیلم همچنان در رسانه‌ها اعلام می کرد که به زودی فیلمبرداری این فیلم سینمایی از نو آغاز خواهد شد ولی بعد از گذشت نزدیک به یک سال از آغاز پیش‌تولید و ساخت بخش‌هایی از این فیلم سینمایی، «آیینه شمعدون» برای همیشه تعطیل شده بود.

ولی این روزها بعد از گذشت مدتها، دوباره اخباری درباره آغاز ساخت این فیلم سینمایی در رسانه ها منتشر شده است. محمد کمالی پور تهیه کننده این فیلم سینمایی  با بیان این مطلب که فیلمبرداری فیلم سینمایی «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان فصل پاییز آغاز می شود، گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی از ساخت این فیلم سینمایی گذشته بود و بهرام بهرامیان کارگردان این فیلم به دلیل شرایط موجود چندان تمایلی به ادامه این کار نداشت، تصمیم گرفتم فیلم را بدون حضور کارگردان جمع کنم. اما با توجه به اینکه این فیلم سینمایی یک اثر قابل قبول و پرفروشی می شود، تصمیم گرفتم صبر کرده و تب و تاب حواشی این فیلم سینمایی تمام شود و بعد تصمیم نهایی برای چگونگی به پایان رساندن فیلم را بگیریم.

وی ادامه داد: بعد از گذشت مدتی تصمیم گرفتم با حضور بهرامیان بخش های باقی مانده از «آینه شمعدون» را به پایان برسانم، البته بهرام بهرامیان در حال حاضر مشغول ساخت سریال «جاده قدیم» است که بعد از پایان فیلمبرداری این سریال، «آینه شمعدون» را جلوی دوربین می‌بریم که البته فکر می کنم به پاییز موکول شود.

کمالی پور در پاسخ به اینکه آیا بازیگران اصلی فیلم بعد از گذشت 2 سال حاضر به بازی مجدد هستند؟ توضیح داد: محسن تنابنده و رضا عطاران هر دو قول همکاری دوباره در این فیلم سینمایی را داده اند، البته اگر دیگر بازیگران این فیلم سینمایی نخواهند در فیلم حضور داشته باشند و یا بنا به دلیلی برخی بازیگران نتوانند ما را در این فیلم سینمایی همراهی کنند، مجبور خواهیم بود که فیلمنامه را تغییر داده و شخصیت های مورد نظر را از فیلم خارج کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آینه شمعدون» در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه تولید این فیلم سینمایی با مشکل مواجه نشود، حسین مصطفوی را به عنوان مدیر این فیلم سینمایی انتخاب کرده ایم که مسئولیت کامل پروژه را برعهده دارد.

«آینه شمعدون» داستان زن و شوهری به نام ضیاء و سوری است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. ضیاء در سیرک کار می ‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه ‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می ‌شود که اهالی محل به کمک آن‌ها آمده و هر کدام تکه ‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌‌دهند.

رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهران احمدی، پانته آ بهرام، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات، آهو خردمند، مهتاب کرامتی، مهدی فقیه، برزو ارجمند، اسماعیل سلطانیان، فتانه ملک محمدی و امین ایمانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.




گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



 مطالب پیشنهادی:
آیشواریا عاشق می شود؟
روز رفتن «عمو خسرو» از زبان پرویز پرستویی
گلزار کنار آیشواریا و آمیتاپاچان در «سلام بمبئی»
سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود+تصاویر
آیشواریا با 3 میلیارد تومان به ایران می آید!