پارسا پیروزفر در پروژه ای جدید
فیلم سینمایی «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده با مشخص شدن حضور بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، سحر دولتشاهی از نیمه اول مرداد در تهران جلوی دوربین می‌رود.
کیارش اسدی‌زاده کارگردان جوان سینما که پیش از این فیلم «گس» را ساخته و تا کنون به نمایش در نیامده است، دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم «شکاف» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و منیژه حکمت را پشت سر می‌گذارد.

حضور بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، سحر دولتشاهی در این فیلم سینمایی قطعی شده و فیلمبرداری نیز از نیمه اول مرداد ماه آغاز می شود. همچنین امیرکیان نجف‌زاده به عنوان بازیگر خردسال در فیلم «شکاف» بازی می‌کند.


دورخوانی این فیلم سینمایی از روز گذشته با حضور کارگردان و بازیگران آغاز شده و به گفته اسدی زاده، هیچ تغییری در فیلمنامه ایجاد نشده و دلیل موافقت بازیگران برای حضور در فیلم سینمایی «شکاف» فیلمنامه آن بوده است.

موضوع فیلم سینمایی «شکاف» درباره حقوق کودکان از بدو تولد و بی عدالتی هایی است که درباره آنها صورت می گیرد که این ناعدالتی‌ها از نحوه رفتار والدین با فرزندان در محیط خانواده تا آنچه در اجتماع برای بچه‌ها رخ می‌دهد، است.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com



 مطالب پیشنهادی:
آیشواریا عاشق می شود؟
روز رفتن «عمو خسرو» از زبان پرویز پرستویی
گلزار کنار آیشواریا و آمیتاپاچان در «سلام بمبئی»
سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود+تصاویر
آیشواریا با 3 میلیارد تومان به ایران می آید!