اکران «شهر موش‌ها2»
این روزها اکران فیلم «شهر موش‌های2» به کارگردانی مرضیه برومند نقل محافل سینمایی است. تهیه‌کننده‌ی این فیلم از اکران قطعی آن در نیمه مرداد خبر داد.
علی سرتیپی؛ تهیه‌کننده و پخش‌کننده فیلم سینمایی "شهر موش‌ها" به کارگردانی مرضیه برومند  گفت: فیلم "شهر موش‌ها" قطع به یقین نیمه دوم مرداد اکران خواهد شد.

او درباره استقبال مخاطب گفت: باتوجه به اینکه این فیلم به گونه‌ای یادآور روزهای خوش دهه‌ی شصتی‌هاست امیدواریم بتواند ضمن جلب نظر کودکان بزرگترها را هم درگیر کند.

رئیس فیلمیران درباره ساخت این فیلم و هزینه‌های مصرفی‌اش گفت: بر هیچ کسی پوشیده نیست که ما برای این فیلم بسیار هزینه کرده‌ایم و به دلیل اینکه بسیاری از مخاطبان با "شهر موش‌ها" خاطره دارند، ساخت این فیلم و حساسیت‌های پیرامونش بسیار زیاد است و خانم برومند نهایت تلاش‌شان را کردند که ضمن اینکه سینمای کودک احیا می‌شود؛ بزرگترها هم با اشتیاق به تماشای این فیلم بنشینند.

سرتیپی درباره مخاطبان فیلمش گفت: خاطرتان باشد که مخاطبان ما قابل حدس زدن نیستند، تعداد بزرگترهایی که به تماشای کلاه قرمزی رفتند به مراتب از بچه‌ها بیشتر بود و با توجه به اینکه این فیلم نوستالژی کودکی بسیاری از مردم است مخاطبان زیادی را پوشش خواهد داد و هدف ما هم همین بوده که همه مردم را برای تماشای "شهر موش‌ها" به سینما بکشانیم.

شهر موش‌ها این روزها مراحل پایانی فنی‌اش را پشت سر می‌گذارد و قرار بود عید فطر اکران شود که این اتفاق نیفتاد و به اکرانش به نیمه دوم مرداد موکول شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» از 5 مهر ماه سال 92 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در چهار آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شد.
 


گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



 مطالب پیشنهادی:
جستجویی بر خبر ممنوع‌التصویری مسافران برزیل
انصراف هدیه تهرانی از داوری!
دروغ‌های بهمن جلالی و همسرش به خاطر عکاسی!
سارا شاهی بازیگر ایرانی الاصل فیلم های هالیوود+تصاویر
آیشواریا با 3 میلیارد تومان به ایران می آید