همبازی شدن دو بازیگر هم‌نسل
مسعود یزدانی‌فر کارگردان فیلم «صفر» می‌گوید دو سال و نیم از وقتش را صرف نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی که به زودی در تهران کلید می‌خورد، کرده است.
مسعود یزدانی‌فر کارگردان فیلم سینمایی «صفر» درباره مضمون نخستین فیلم بلندش به خبرنگار مهر گفت: حدود 2 سال و نیم از وقتم صرف نگارش فیلمنامه شد و در نظر گرفتن این زمان برای ساخت فیلمنامه‌ای که چارچوب درست و استانداردی داشته باشد، اهمیت زیادی دارد.

یزدانی‌فر که دانش آموخته فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی است درباره ساخت فیلم «صفر» توضیح داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به مرور وارد مراحل ساخت می شویم و نخستین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر سال جاری خواهد بود.

به گفته وی، با اضافه شدن میلاد کی مرام و پولاد کیمیایی به عنوان بازیگران اصلی این پروژه، فلیمبرداری طی دو روز آینده در تهران آغاز می شود.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که به قلم مسعود یزدانی فر نوشته شده، آمده است: سه دوست و هم‌محله‌ای قدیمی بعد از سالها در یک گروه خلافکار قرار می گیرند و در پی یک معامله بزرگ هستند که فتنه های یک گروه دیگر خصوصا یک فرد باعث می شود که تصمیم به نابودی یکدیگر بگیرند.

میلاد کی مرام، پولاد کیمیایی، هدی زین العابدین، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، رامسین کبریتی، ارسلان قاسمی، الهام ارکیا، شهروز فرهادیه و عاطفه بختیاری بازیگران این فیلم هستند.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com



 مطالب پیشنهادی:
هدیه تهرانی پای میز مذاکره
«ماه عسل» این بار تلخ تمام شد!
سقوطی مرگبار در سالروز تولد هنرپیشه+تصاویر
واکنش نیکی کریمی به کشتار غزه
دیالوگ معروف عمو خسرو