رابین ویلیامز با اجرای نقش در مجموعه‌ی تلویزیونی «مورک غریبه» به اوج شهرت دست یافت. او همچنین برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، گلدن گلوب و گرمی است. فعالیت‌های او بیشتر در سینما تلویزیون و تئاتر بوده است.
 
1. Ariel Winter
Ariel Winter ستاره‌ی سریال Modern Family عکسی از Robin Williams و هم‎آفرینان نوجوان سریال، همچون Rico Rodriguez، Nolan Gould، Sarah Hyland و Aubrey Anderson-Emmons به اشتراک گذاشته و نوشته است: "روحش شاد. واقعا خوش شانس بودم که توانستم با فردی با استعداد همچون آقای Williams آشنا بشم. به خانواده ایشون تسلیت می‌گم و امیدوارم در این روزهای سوگواری حریم شخصی‌شان حفظ شود.
 

2. Pauley Perretee

Pauley Perretee: "اوه خدا. من این مرد را خیلی دوست داشتم :("
 

3.Lenny Kravitz

 Lenny Kravitz در کنار Robin Williams در صحنه‌ای از فیلم Lee Daniels The Butler: "آشنایی با تو مایه‌ی افتخار من است Robin Williams"
 


4.  Kathy Griffin

Kathy Griffin: "من در سال 1991 با این مرد باهوش و دوست داشتنی و سخاوتمند آشنا شدم. اینجا  با اسطوره‌ی زندگی‌اش Jonathan Winters هستیم."
 

5.Rita Wilson

Rita Wilson و همسرش Tom Hanks در عکسی بر میز شام با Williams: "چه می‌توانم در مورد دوست عزیزم Robin Williams بنویسم... در دهه‎ی 80 ما در آپارتمانی همسایه بودیم. او همیشه می‌خندید و لبخند میزد و آماده‌ی سرگرم کردن افراد بود. اگر در پارکینگ او را می‎دیدم یک ساعت تمام فقط می‎گفت و می‌خندیدیم. وقتی که با Marsha ازدواج کرد می‌دیدیم که با فرزندانش به پیاده روی می‌رود. او ورزش و بیرون رفتن را دوست داشت. و در نهایت در فیلم Old Dogs ما در کنار هم کار کردیم. همیشه کار کردن با کسی که می‌‌شناسی لذت بخش است و او کاری می‌کرد که من، Kelly Preston و John Travolta را به خنده وا می‌داشت. در پایان فیلم او اسکریپت امضا شده‌ی Old Dogs را به من داد. واقعا کارش را دوست داشتم! حتی در زمان هوشیاری هم دوست داشتنی بود. خوشحالم که در زمان فیلمبرداری Old Dogs آرام‎تر و آسوده‎تر بود. عکس زیر از چند ماه پیش است، آخری باری است که من Robin را دیدم. ما به همراه دوست مشترکمان Bay Area شام را صرف کردیم. او خوشحال به نظر می‌رسید، کارش بر مجموعه‌اش را شروع کرده بود و از ازدواج مجددش خوشحال بود و فرزندانش نیز زندگی خوبی داشتند. موقع شام فهمیدیم که Tom و Robin لباس‎ها، عینکشان و حتی شلوارشان یکی است. آنها قصد داشتند یک تیم یا برادر به نظر بیایند و آن را Skippy و Dan نامیده بودند. این موضوع همه‌ی ما را خنداند. وقتی که سوار ماشین شدیم و خداحافظی کردیم هرگز فکر نمی‌کردم این آخرین دیدارمان باشد. به کسانی دوستشان دارید از احساساتتان بگویید. گذشته را فراموش کنید چیزی که باید را حتما به کسی که دوست دارید بگویید. و اگر از افسردگی رنج می‌برید با تلفن گویای پیشگیری از خودکشی بین المللی 1-800-273-TALK (8255) تماس بگیرید آنها 24 ساعته برای کمک رسانی به شما حاضرند. واقعا دلم برای Robin تنگ می‌شود. بیایید شادی و نشاط و انسانیت و اندیشه‌ای که با موفقیتش، با دردهایش و با هنرش برایم به ارمغان آورده است را به خاطر بسپریم."
 

6.Sarah Michelle Gellar

Sarah Michelle Geller که در The Crazy Ones نقش دختر Williams را ایفا کرده است.
 

7.Jim Norton
  ستاره‌ی سریال Louie: "یکی ازمحبوب‎ترین عکس‌هایم"
 

8.Jeff Bridges

Jeff Bridges کسی که در The Fishe Kings با Williams بازی می‌کرد: "واقعا دلم شکسته. من عاشق William بودم. امیدوارم خانواده‌اش تسلی خاطر من را بپذیرند. او گنجینه‌ای از خلاقت و سخاوت را در خود داشت. واژه‌ها از توصیف این مرد قاصرند... تنها می‎توانم همین عکس را از او برایتان بگذارند."
 

9.Ashley Tisdale

Ashley Tisdale که مهمان افتخاری The Crazy ones بود: "نمی‌توانم ناراحتی‌ام را در قالب کلمات ابراز کنم. من با تماشای فیلم‌های او بزرگ شدم و افتخار کار کردن با او را داشتم. او نابغه‌ی کمدی بود ولی در عین حال یکی از حرفه‌ای‎ترین بازیگرهایی است که می‌شناسم. او همه کس را به خنده وا می‌داشت و قلب رئوفی داشت. همه ما دلمان برای Williams تنگ خواهد شد ولی می‎دانم که الان در جای بهتری است."
 

10. Forest Whitaker

Forest Whitaker که در صحنه‌ی بزرگی در  Good Morning Vietnamدر کنار دیگران ظاهر شده است: "جهان یک روح خاص را از دست داد. Robin Williams قلب همه‌ی ماها را تحت تاثیر خودش درآورده است. او خنده و شادی را برای ما به ارمغان آورد و باعث شد تا در مورد غیر ممکن‎ها فکر کنیم. خیلی خوش شانسم که در جهانی که او متولد شده هستم. او جهان را با حضورش تغییر داده است. فکر و دعای من تقدیم خانواده و تمام کسانی که او را عزیز می‎دانستند. Robin Williams روحت شاد.
 

11.Tony Hawk

Tony Hawk: "از واژه‌ی "خیلی" استفاده نکنید چون نشانه‌ی تنبلی شماست. یک مرد خیلی خسته نیست، داغون. نگویید خیلی غمگین، به جایش بگویید اندوهگین. به وجود آمدن زبان علتی داشته است پسرها! تحت تاثیر قرار دادن زنان! و با تنبل بودن هرگز به آن دست نخواهید یافت. Robin Williams این را ننوشته است ولی به خوبی آن را انتقال داده است. واقعا جایش خالی خواهد بود... خیلی"
 

12. Christopher Meloni

Christopher Meloni ستاره‌ی LAW & Order: Special Victims که در آن با حضورش به عنوان مهمان نامزد دریافت Emmy شد: "روی دیوار ما. خیلی ناراحت کننده است."
 

13.Sofia Vergara

 Sofia Vergara: "من عاشقش هستم @SofiaVergara و @RobinWilliams #RIPRobinWilliams pic.twitter.com/nqNRdPvgxf #RIPRobinWilliams"
 

14. Adriana Lima
Adriana Lima مهمان افتخاری The Crazy Ones: "روحت شاد Robin Williams عزیز من"
 

15.Bill Cosby

Bill Cosby در صحنه‌ای از فیلم Jack در کنار :Williams "در عجبم!"
 

16. Dave Letterman

Dave Letterman: "با یاد دوست خوبمان Robin Williams"
 

17. Rove McManus

کمدین Rove McManus: "فوت Robin Williams یکی از غم انگیزترین رویدادها در تاریخ معاصر کمدی است. هیچ کمدینی بهتر از او نیست."


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:
رابین ویلیامز, کمدین دوست داشتنی از دنیا رفت!!!
پلیس جزئیات بیشتری در مورد خودکشی رابین ویلیامز فاش کرد!
همه ستارگان هالیوود که خودکشی کردند یا به مرگ‌های مشکوک درگذشتند!
رابین ویلیامز از زندگی و فرزندان‌اش می‌گوید
نامزد جرج كلونی عضويت در كميسيون تحقيق درباره جنايت غزه را نپذيرفت