در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.
در هفته ای که گذشته مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «امروز» به همت شرکت بهره برداری متروی تهران در سینما سپیده برگزار شد.
در این مراسم، محسن نایینی مدیر شرکت بهره برداری متروی تهران، پرویز پرستویی، سهیلاگلستانی و شبنم مقدمی بازیگران و شادمهر راستین فیلم نامه نویس و رضا میرکریمی کارگردان فیلم «امروز» حضور داشتند.
ازنکات جالب مراسم این بود که پرویز پرستویی هدیه‌ی تقدیرش را به پسرش بهروز پرستویی داد. بهروز پرستویی از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران است.
«امروز» عنوان آخرین ساخته رضا میرکریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میر کریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میر کریمی نوشته‌اند.
در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی و حسام محمودی بازی می‌کنند.در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culyure
منبع: tasnimnews.com


مطالب پیشنهادی:

با این زیبای شیشه ای آشنا شوید + تصاویر
فیلمی که در یک سکانس پلان ساخته شد!!
عرضه فیلم در کنار رب انار و دستمال کاغذی زشت و زننده است!
نسرین مقانلو, محمدرضا هدایتی, یوسف کرمی و... از بمب و عروسک برای غزه می خوانند + صوت
فنگ‌شویی, تکرار باورهای اسلامی در لباس و قالب دیگری است!!