خانه‌های سینمایی کمی وجود دارند که از "تارا"، مزرعه و املاک استفاده شده در فیلم بر باد رفته خاطره انگیزتر باشند.
خانه‌های سینمایی کمی وجود دارند که از "تارا"، مزرعه و املاک استفاده شده در فیلم بر باد رفته خاطره انگیزتر باشند. اما متاسفانه، پس از اتمام فیلمبرداری، دکور (بله، کل خانه فقط یک دکور است) چندین بار معامله شده و صاحبان متعددی داشته است. و در نهایت، در یک انبار در ایالت جرجیا در حال خاک خوردن است.

اما در این اواخر، تارا ممکن است دارای یک زندگی جدید شود. به گزارش ونیتی فیر، پیتر بونر (Peter Bonner) یک تاریخدان جنگ داخلی وظیفه‌ی تعمیر و بازسازی این خانه‌ی جادویی را بر عهده گرفته است. اما کار بسیار سخت می‌باشد. بیش از 100 قطعه وجود دارد که از بین رفته و جایگزین کردن آنها نیز ممکن نمی‎باشد. در ضمن بونر حاضر به استفاده از هیچ نوع چسبی نمی‎باشد:

او در مصاحبه با ونیتی فیر گفت: "اگه قرار باشه که همه‌ی قطعه‌ها رو یه روز جدا کنیم و به تعمیرگاه ببریم، دیگه من به عنوان نوساز مجموعه شناخته نمی‎شم."
در نهایت، بونر امیدوار است تا با بازسازی تارا بتواند یک تور اتوبوسی از مجموعه راه بیاندازد. و با در نظر گرفتن این حقیقت که این فیلم بعد از گذشت بیش از 50 سال همچنان محبوب است، مطمئنیم که طرفداران آرزو خواهند داشت همانند اسکارلت اوهارا (بازیگر فیلم) به تارا بروند.
 ما و بونر را در بازسازی تارا همراهی نمایید:








تهیه و ترجمه : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی:  
آنتن صدا و سیما، وسیله ای برای مقابله با همسر سابق!
فیلم "هومن سیدی" برنده بهترین فیلم بوسان شد
دلیل توقف پخش برنامه "آزاده نامداری" بعد از حضور "فرزاد حسنی" در تلویزیون
پاسخ پسر ناصرعبداللهی به شکسته شدن جمجمه پدرش و علت درگذشت او!
واکنش یک امام جمعه به حضور زنان پوشیه دار در تلویزیون