این تصویری از سریال ابله است, این دو تصویر را به دقت ببینید!!
آیا دو کاراکتر سریال ابله قرار است بانی و کلاید ایرانی باشند یا اشاره‌ای به فیلم آرتور پن دارند را باید منتظر ماند و دید و...
زنی با موهای بلوند، کلاهی بر سر، دستمال گردنی مرتب، ژاکت و دامنی کوتاه به همراه مردی با کت‌وشلوار و کراواتی مرتب و کلاه لبه‌داری بر سر. هر دو هفت‌تیر به دست به یک ماشین قدیمی تکیه داده‌اند. این تصویر شما را یاد چه می‌اندازد؟ بی‌شک فی داناوی و وارن بیتی  در فیلم بیادماندنی "بانی و کلاید" ساخته آرتورپن. فیلمی که آرتورپن براساس داستان واقعی سرقت‌های مهیج زوجِ بانی پارکر و کلاید بارو ساخت. آنچه به ماندگاری این فیلم در اذهان کمک کرد، بخشی‌اش به همین شمایل توصیف شده‌ی وارن بیتی و فی داناوی برمی‌گردد.


وارن بیتی و فی داناوی در نمایی از فیلم" بانی و کلاید" ساخته آرتورپن (1967)

 در همین رابطه، بر طبق عکسی که از سریال "ابله" کمال تبریزی منتشر شده است ظاهرا این کاراکترها بازسازی شده‌اند. اینکه آیا دو کاراکتر قرار است بانی و کلاید ایرانی باشند یا اشاره‌ای به فیلم آرتور پن دارند را باید منتظر ماند و دید. شاید هم یک ترفند رسانه‌ای برای کنجکاوی مخاطب باشد.

بهنام تشکر و شبنم مقدمی در نمایی از سریال ابله (1393)


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:caffecinema.com


مطالب پیشنهادی:
پاسخ پیمان معادی به تعریف و تمجید بهرام رادان از حضور او در "کمپ اشعه ایکس"
واکنش مهناز افشار به فاجعه اسید پاشی ها
عکس‌های مادر شهیدی که به رخشان بنی‌اعتماد و سینمایش تقدیم شد + تصاویر
امروز که ماهواره پیشخوان فرهنگی کشور است، اینگونه رفتار‌ها با سینما و پیله کردن به مسائلی که مشکل اصلی نیست؛ نمی‌دانم چه معنایی دارد؟!
 پیش‌‌پرده و پیش‌پرده‌خوانی" مرتضی احمدی که دولت احمدی نژاد به آن مجوز نمی داد, چاپ شد!