فرزاد حسنی و علی عمرانی در  سال های ابری
فرزاد حسنی و علی عمرانی در اتاق عمل جلوی دوربین سال های ابری رفتند.
 
 
سریال سال‌های ابری به کارگردانی مهدی کرم‌پور در تهران در حال تصویربرداری است و فرزاد حسنی ، علی اوجی و حمید ابراهیمی ، در لوکیشن بیمارستان عمل جلوی دوربین رفتند.
تهیه‌کننده سال‌های ابری درباره آخرین وضعیت تولید پروژه‌اش گفت: عوامل تولید در بیمارستان توانبخشی عمل مستقر هستند و ضبط سکانس «اداره آگاهی» آغاز شده است.
محمدعلی اسلامی افزود: تصویربرداری سکانس‌های مربوط به بیمارستان توانبخشی عمل از هفتم آبان آغاز شده و گروه تا ۱۱ آبان در این لوکیشن می‌مانند.

فرزاد حسنی در سریال سالهای ابری

وی ادامه داد: در سکانسی که مشغول تصویربرداری آن هستیم، سالار با بازی علی عمرانی به دنبال حوادثی که در قصه اتفاق می‌افتد، به اداره آگاهی فرا خوانده می‌شود و مورد بازجویی قرار می‌گیرد.
به گفته این تهیه کننده بیش از ۸۵ درصد از تصویربرداری «سال‌های ابری» به پایان رسیده و بعد از عاشورا و تاسوعا گروه برای ضبط سکانس‌های فینال این سریال عازم خرمشهر می‌شوند.
وی ادامه داد: میثم مولایی تدوین این مجموعه تلویزیونی را همزمان با تصویربرداری آغاز کرده و به امید خدا کار به موقع آماده پخش می‌شود.

بازیگران سریال سالهای ابری

«سال‌های ابری» با نام قبلی «سالار» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیماست که با بازی علی عمرانی ، حمید ابراهیمی ، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی ، علی اوجی ، سعید آرمند ، سپیده علایی ، مصطفی پروین ، صامد رمضانی ، ارسلان قاسمی و (با حضور) پژمان جمشیدی ، علی اوسیوند ، اسماعیل شنگله، امید روحانی و برزو ارجمند در حال تولید است. مهدی کرم‌پور این مجموعه تلویزیونی در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای پخش از آنتن شبکه دو کارگردانی می کند.
در خلاصه داستان «سال‌های ابری» که فیلمنامه آن را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته‌اند، آمده: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:namnak.com


مطالب پیشنهادی:

نیوشا ضیغمی و امین حیایی در "آدم باش"
مجازات‌های عجیب برای زنان پرحرف و سرکش در زمان ملکه الیزابت اول
دبیر شورای فرهنگ عمومی: هیچ نظامی نمی‌تواند جلو آزادی اندیشه و آزادی مردم را بگیرد
آخرین خبر از وضعیت جسمانی مسعود کیمیایی
بعد از رامبد جوان و محسن تنابنده, بازیگر دیگری هم از "روباه" پروژه هسته ای بهروز افخمی انصراف داد!