داعش هم نتوانست مانع حکایت عاشقی بهرام رادان و شیلان رحمانی بشود!
فیلمبرداری بخشی از فیلم «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده در کردستان عراق به پایان رسید و عوامل فیلم به تازگی به ایران بازگشته‌اند.
فیلم «حکایت عاشقی» که فیلمنامه آن مشترکا توسط مسعود جعفری جوزانی و احمد رمضان‌زاده نوشته شده است، درباره یک عکاس جنگ است که اولین نفری است که بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این منطقه وارد می‌شود و از آن عکاسی می‌کند. این عکاس طی این سفر با زنی آشنا می‌شود و ماجراهای عاشقانه‌ای میان آن‌ها اتفاق می‌افتد.

گروه سازنده این فیلم (فقط گروه پشت صحنه) به تازگی برای تهیه تصاویری که مربوط به حلبچه می‌شد، وارد کردستان عراق شدند و با وجود مشکلاتی که به دلیل حضور داعش در این منطقه وجود دارد اما به مدت یک هفته در این منطقه حضور داشتند تا فیلمبرداری فیلم‌شان به پایان برسد.

آزیتا موگویی مجری طرح این فیلم درباره این تجربه به ایسنا گفت: به هر حال باید با وجود تمام مشکلات کارمان را انجام می‌دادیم. چون همه ما به این فیلم اعتقاد بسیار زیادی داشتیم و ناگزیر از سفر به کردستان عراق بودیم اما همه اعضای گروه حرفه‌ای بودند و با وجود سختی شرایط، این سفر انجام شد.

او اضافه کرد: ما حدود یک هفته در کردستان عراق بودیم و سه-چهار روز پیش به ایران بازگشتیم.

همچنین جعفری جوزانی که تهیه‌کنندگی این فیلم را هم بر عهده دارد با ابراز قدردانی از سفر گروه تولید به کردستان عراق به ایسنا گفت: خوشحالم که حتی حملات اهریمنی داعش هم نتوانست مانع رفتن گروه سازنده فیلم به کردستان عراق شود. این گروه به سرپرستی آزیتا موگویی پس از 10 روز موفق شدند صحنه‌های مربوط به بمباران شیمیایی را در حلبچه فیلمبرداری کنند و به وطن بازگردند و من وظیفه خود می‌دانم که از شهامت آنان قدردانی کنم.

به گزارش ایسنا، در این فیلم بازیگرانی همچون بهرام رادان، شیلان رحمانی، بهمن زرین‌پور، قطب‌الدین صادقی، شوان اتوف (یکی از بازیگران سرشناس کُرد) در کنار جمع دیگری از بازیگران کُرد به ایفای نقش می‌پردازد.

دیگر عوامل فیلم «حکایت عاشقی» به شرح زیر هستند: نویسندگان: مسعود جعفری جوزانی و احمد رمضان‌زاده، کارگردان: احمد رمضان‌زاده، مجری طرح: آزیتا موگویی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا آلادپوش، طراح صحنه: مشکین مهرگان، سرپرست تولید: پژمان هادوی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: آرش سجادی حسینی، عکاس: علی نیک‌رفتار، صدابردار: ایرج شهزادی، تدوین: نیما جوزانی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری.

قرار است «حکایت عاشقی» که داستان آن برگرفته از یک عکاس واقعی با نام "احمد ناطقی" است به جشنواره فیلم فجر ارائه شود.


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
از تشییع فروغ فرخزاد تا تشییع مرتضی پاشایی
چهره های سینمای ایران که لژیونر شدند!
هومن برق‌ نورد هم روحانی شد +عکس
بعد از هانیه توسلی، نوبت بهاره رهنما شد!
الناز شاکردوست در فیلم سینمایی رئال-انیمیشن "مبارک"