با تشکر از خانواده محترم رجبی
این خانواده از سال 72 که «همسران» ساخته شد تا هفت هشت سال بعد حضورشان را در تیتراژ سریال‌ها حفظ کردند. معمای تشکر تهیه‌کننده از این خانواده یک پاسخ ساده داشت.
 خانواده محترم رجبی در دهه 70 تبدیل به سوپراستارهای تلویزیون شدند. شهرت آنها از بازیگران مطرح هم بیشتر بود و همه اسمشان را در تیتراژ پایانی سریال‌ها دیده بودند، اما کسی نمی‌دانست چرا اسمشان این قدر تکرار می‌شود و همه از این خانواده تشکر می‌کنند.

این خانواده از سال 72 که «همسران» ساخته شد تا هفت هشت سال بعد حضورشان را در تیتراژ سریال‌ها حفظ کردند. معمای تشکر تهیه‌کننده از این خانواده یک پاسخ ساده داشت. آنها خانه‌شان را در اختیار گروه سریال‌ساز همسران، خانه سبز، سیب خنده و دنیای شیرین قرار دادند تا تصویربرداری سریال‌ها در آنجا انجام شود. این خانواده از رفقای زنده‌یاد رسام بودند و همکاری صمیمانه‌ای با این تهیه‌کننده داشتند. وقتی به آن دوران برمی‌گردیم، یادمان می‌آید آن روزها مردم چه حال و حوصله‌ای داشتند و چقدر دقیق سریال‌ها را تماشا می‌کردند. آنقدر دقیق که اسامی نوشته شده در تیتراژ پایانی هم در خاطرشان می‌ماند. درباره روزهایی صحبت می‌کنیم که تلویزیون دو شبکه بیشتر نداشت و در طول هفته سه چهار تا سریال بیشتر پخش نمی‌شد. زندگی مثل امروز پرشتاب نبود و مردم برای هر چیزی که اندکی سرگرمشان می‌کرد حسابی وقت می‌گذاشتند.

خانواده رجبی الان در همان خانه که در سعادت‌آباد واقع شده زندگی می‌کنند. دیگر کسی برای سریال‌سازی به سراغشان نرفته و اسمشان در تیتراژ جدیدی نیامده است. گهگاه اسمشان در لابه‌لای مطالب طنز روزنامه‌ها دیده می‌شود. وقتی طنزنویس دارد مطلبی تشکرآمیز می‌نویسد یادی هم از خانواده محترم رجبی می‌کند و می‌نویسد: «با تشکر از خانواده محترم رجبی.»



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:sima.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی:
هجوم مردم در توییتر به بهرام رادان بعد از انتشار تصویری از کیم کارداشیان!
آخرین پست بهاره رهنما بعد از حمله‌های مجازی یک شبه‌روشنفکر به خاطر مقتل‌خوانی این بازیگر
بدحجاب فحش رکیکی است که میلیون‌ها زن ایرانی هر روز باید تحمل کنند!
مهدی هاشمی در "سال تحویل" جلوی دوربین دامادش بازی می کند
گریم متفاوت محمدرضا فروتن در فیلمی که فیلمبرداری آن در چهار جلسه انجام خواهد شد!