میلاد کی مرام مانع پخش تیزرهای مستانه در تلویزیون شد
شنیده ام که گفته اند میلاد کی مرام در تلویزیون ممنوع الفعالیت است. اگر این طور است پس چرا بازپخش سریال "بچه های نسبتا بد" روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است؟
در حالی که حدودا دو هفته ای از اکران فیلم سینمایی «مستانه» در سینماها میگذرد،اما هنوز حتی یک تیزر فیلم هم روی آنتن نرفته است.گویا ممنوع الکاری میلاد کیمرام در تلویزیون (بازیگر اصلی مرد کار) باعث این مساله بوده است.

محمدحسین فرحبخش, کارگردان "مستانه" با بیان اینکه مدتی پیش از اکران مجوز پخش تیزر را گرفته است  گفت:تیزرهای ما مجوز داشتند ولی اداره بازرگانی سیما جلوی پخش تیزرها را گرفت؛ البته دلیل واضحی درباره این ممنوعیت به ما نگفتند.

این کارگردان درباره اینکه گفته شده ممنوع الکاری میلاد کی مرام سبب ساز توقیف تیزرها بوده است گفت: البته شنیده ام که گفته اند میلاد کی مرام در تلویزیون ممنوع الفعالیت است. اگر این طور است پس چرا بازپخش سریال "بچه های نسبتا بد" روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است و یا چرا فیلم سینمایی "ملکه" با بازی ایشان به طور کامل از تلویزیون پخش شد؟

وی ادامه داد: خودم برای اینکه شک و شبهه ها را برطرف کنم نسخه ای دوم از تیزر با حذف نماهای کیمرام تهیه کردم و به اداره بازرگانی دادم اما باز هم تیزر روی آنتن نرفت.

فرحبخش با بیان اینکه "مستانه" زمینه اجتماعی دارد و نیاز است که برای کمک به رونق اکران آن اطلاع رسانی انجام شود گفت: فیلم من اولین اثر سینمایی است که به صراحت درباره اسیدپاشی آسیب شناسی ارائه میکند. چنین فیلمی نیاز دارد به اینکه از طریق رسانه ملی به مردم معرفی شود اما متاسفانه تلویزیون دوست ندارد درباره این فیلم به مردم آگاهی دهد.این کارگردان که شریک دفتر پویافیلم هم هست درباره اینکه چرا به سراغ تبلیغات میدانی نمی رود بیان داشت: تبلیغات میدانی از طریق بیلبورد و بنر نیاز دارد به سرمایه هنگفت که ما نداریم. اگر می بینید فیلمی مثل "شهرموشها2" کلی سرمایه تبلیغات میکند باید بدانید که این فیلم را بانک گردشگری حمایت میکند نه بخش خصوصی.

فرحبخش در پایان گفت: امیدوارم با حضور مدیریت جدید در سیما مشکل سلیقه ای برخورد کردن با صاحبان آثار سینمایی هم حل شود. ما در بخش خصوصی خیلی هنر کنیم پول تولید فیلمهایمان را جور کنیم؛ دیگر برای تبلیغات چیزی نداریم. سیما باید به کمک معرفی آثار بخش خصوصی سینما بیاید.

 

 

 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mizanonline.ir


مطالب پیشنهادی:
جنجال فرهنگی لباس هیفا وهبی با داعش !!
تبریک شجریان به علیزاده برای واکنشی که نسبت به بادمجان دور قابچینها داشت!
کاربران شبکه های اجتماعی بعد از هانیه توسلی و بهرام رادان, سحر جعفری جوزانی را هم شاکی کردند
محمدرضا گلزار "ازدواج سعید و لیلا" را امضاء کرد
تاسیس بنیاد خیریه به نام مرتضی پاشایی