«رابرت پاتیسون» و «كریستن استوارت» جوایز بهترین بازیگر مرد و زن را از آن خود كردند و «پتینسون» علاوه بر این عنوان....



ستاره شهرت بازیگران فیلم «گرگ و میش» در قدمگاه مشاهیر هالییود نقش بست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روز گذشته طی مراسمی در لس‌آنجلس، ستاره‌های شهرت «رابرت پاتیسون»، «كریستین استوارت» و «تایلور لاونتر» از بازیگران فیلم «گرگ و میش» رونمایی شد.

رابرت پتینسون و کریستین استورات
به گزارش خبرگزاری رویترز، سری فیلم‌های «گرگ و میش» بر اساس رمان‌های پرفروشی از «استفنی میر» ساخته شده‌اند كه سه قسمت اول آن فروش ‌٨/١ میلیارد دلار را در سطح جهانی داشته است.
چندی پیش اسامی برندگان جوایز «ام.تی.‌وی» در حالی اعلام شد كه «گرگ و میش: خسوف» با كسب پنج ذرت طلایی مقام نخست را بین برندگان امسال به دست آورد.
«رابرت پاتیسون» و «كریستن استوارت» جوایز بهترین بازیگر مرد و زن را از آن خود كردند و «پتینسون» علاوه بر این عنوان، جایزه‌ی بهترین مبارزه را نیز بدست آورد.


كمپانی فیلم‌ساز «سامیت اینترتینمنت» در ماه ژوئن گذشته اعلام كرد آخرین فیلم مجموعه‌ «گرگ و میش» در دو قسمت تولید خواهد شد كه زمان اكران دومین قسمت آن ‌١٦ نوامبر سال ‌٢٠١٢ خواهد بود.
كارگردانی این فیلم را كه بر پایه نسخه و چهارم و پایانی سری كتاب‌هایی با این نام نوشته‌ی «استفانی مه‌یر» است، «بیل كاندون» برعهده دارد.


مضمون قسمت پایانی ازدواج «بلا»ی فناپذیر با «ادوارد» خون‌آشام است كه پس از آن صاحب دختری نیمه‌انسان، نیمه‌خون‌آشام به نام «رنسمی» می‌شوند.
قسمت اول این مجموعه را «كاترین هاردویك» كارگردانی كرده و قسمت دوم با نام «ماه نو» توسط «كریس ویتز» ساخته شده است.
سومین قسمت نیز با عنوان «خسوف» به كارگردانی «دیوید اسیلد» از سی‌ام ماه ژوئن سال ‌٢٠١٠ روی پرده‌ها رفته است كه درآمدی بالغ بر یك میلیارد دلار نصیب سازندگان این اثر كرده است.
تهیه‌كنندگی قسمت چهارم این مجموعه را «ویك گادفری»، «كارن رزنفلت» و «استفانی مه‌یر» برعهده دارند.

گرگ و میش
نوشتن فیلم‌نامه نیز توسط «ملیسا رزنبرگ» انجام می‌گیرد. چندی پیش «مگی گریس» بازیگر آثاری چون «لاست» به آخرین قسمت «گرگ و میش» پیوست.
«لی پیس» نیز در حال مذاكره برای پیوستن به جمع بازیگران این فیلم است. وی قرار است نقش یك خون آشام بی‌خانمان به نام «گارت» را ایفا كند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir