سیروان خسروی
در جدیدترین رده بندی این برنامه قطعه «نه نرو» با صدای سیروان با اختلافی محسوس توانسته بود رتبه اول را از آن خود کند اما به فاصله کمتر از یک هفته....
                               
پس از موفقیت قطعه «نه نرو» سیروان خسروی در یکی از شبکه‌های رادیویی هلند، طرفداران محسن چاوشی تعصب خود را به خواننده محبوبشان نشان داده و برایش سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از پانا پس از موفقیت قطعه «نه نرو» سیروان خسروی در یکی از شبکه‌های رادیویی هلند، طرفداران محسن چاوشی تعصب خود را به خواننده محبوبشان نشان داده و برایش سنگ تمام گذاشتند.

پس از انتشار خبر قرار گرفتن «سیروان خسروی» در جایگاه نخست TOP TEN یکی از کانال‌های رادیویی هلند، واکنش‌های جالب توجهی از سوی رسانه‌های مختلف یه این اتفاق شد که جالب توجه بود.

البته در گذشته‌ای نه چندان دور فرزاد فرزین هم با یکی از قطعات آلبوم «شانس» توانسته بود وارد این رده بندی شود و رتبه خوبی را نیز کسب کند. این شبکه در حوزه موسیقی جهان فعالیت می‌کند و با رای مخاطبان‌اش بهترین قطعات را از سراسر دنیا انتخاب می‌کند.

در جدیدترین رده بندی این برنامه قطعه «نه نرو» با صدای سیروان با اختلافی محسوس توانسته بود رتبه اول را از آن خود کند اما به فاصله کمتر از یک هفته از انتشار این خبر، کمپینی در سایت‌های طرفدار «محسن چاوشی» تشکیل شد و با این شعار که: «اول بودن فقط مختص سلطان است» (!)، حمایت شان را از محسن چاوشی نشان دادند و در اقدامی عجیب با هجوم به سایت این برنامه و اعطای نمره منفی به سیروان خسروی، باعث شدند او خیلی زود از رتبه اول به پائین سقوط کند.

سیروان خسروی نیز در این باره بروی صفحه شخصی اش نوشته: «واقعا هیچ وقت فکر نمیکردم که حضورم به عنوان یک ایرانی‌ در یک رادیو هلندی ، آنقدر باعث حسادت بعضی‌‌ها بشه.

بعد از اعلام اول شدن این آهنگ ، برای اولین بار این آهنگ امتیاز منفی‌ (-96) پیدا کرده است.!!!

طرفداران محسن چاوشی در ایران همیشه به متحد بودن و تعصب به خواننده مورد علاقه شان معروف بوده‌اند و در هر شرایطی نشان داده‌اند که برای این خواننده سنگ تمام می‌گذارند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture  
منبع: inn.ir