آنجلینا جولی
با مقایسه عکس Eisley و آنجلینا جولی زمانی که آنجلینا نیز 18 ساله بود می‌بینیم چهره شان هم شباهت زیادی بهم دارد: موهای قهوه ای صاف....
                                                         
گویا بازیگری که قرار است در نقش دوران جوانی آنجلینا جولی بازی کند نقاط مشترک زیادی با او دارد. این بازیگر 18 ساله هندی به نام Eisley انتخاب شده تا نقش جوانی آنجلینا جولی را در فیلم جدید کمپانی دیسنی به نام « Maleficent»  بازی کند.
این بازیگر به خاطر بازی طنز و عاشقانه اش در نقش Ashley Juergens در مجموعه درام تین ایجری «زندگی مرموز نوجوانان آمریکایی» برای شبکه ABC به شهرت رسید. Eisley شباهت ها و اشتراکات زیادی با آنجلینا جولی دارد که در عکس نیز می‌بینید. برای مثال شخصیت او در سریال «زندگی مرموز» با صدای خیلی بم و یکنواخت صحبت می‌کند- به نظرتان آشنا نمی‌آید؟



با مقایسه عکس Eisley و آنجلینا جولی زمانی که آنجلینا نیز 18 ساله بود می‌بینیم چهره شان هم شباهت زیادی بهم دارد: موهای قهوه ای صاف، لب های قرمز کلفت، پوست بی رنگ اما پرجلوه، ابروهای واضح و حتی استخوان گونه یکسان.

و اگر همه این شباهت ها کافی نباشد باید بگوییم Eisley نیز مانند جولی شهرتش را از بازیگری به دست آورده، والدینی با استعدادی در حد بردن جایزه اسکار دارد. مادر آرژانتینی  او اولیویا هاسی در سال 1968 در یک نسخه از فیلم «رومئو و ژولیت» به  کارگردانی فرانکو زفیرلی بازی کرد و برای آن بازی برنده اسکار شد.
در سال 2005 مادر و دختر هر دو در یک فیلم ترسناک به نام Headspace ظاهر شدند. Eisley  سپس قبل از بازی در سریال «زندگی مرموز» در سال 2007 در چندین نقش کوچک مثل فیلم Underworld: Awakening بازی کرد.


اولیویا هاسی مادر Eisley

پدر او دیوید گلن ایزلی موسیقی دان و بازیگر است که در میانه دهه هشتاد با ترانه Call to the Heart  با گروهش Guiffria به موفقیت بزرگی رسید.
مجموعه جدید دیسنی Maleficent که 14 مارس 2014 اکران می‌شود نسخه ای جدید از داستان افسانه ای زیبای خفته می‌باشد که بیشتر بر روی زندگی زن شرور و اینکه چرا او تبدیل به چهره ای شیطانی شد تمرکز دارد.
یک نکته جالب: جولی که الان 36 ساله است روزی که Eisley در سال 1993 به دنیا آمد مثل سن امروز Eisley   هجده سال داشت.


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
اختصاصی سیمرغ