مازیار فلاحی
مازیار فلاحی در این برنامه در گفت و گو با علی میرمیرانی مجری برنامه از نگاهشان به زندگی‌، كارهایی كه تاكنون انجام داده‌ و همه آنچه را كه به هنرشان مربوط می‌شود صحبت می‌كند....

                                                         
 برنامه " گفت و گوی تنهایی" دوشنبه شب دوم مرداد میزبان مازیار فلاحی خواننده و آهنگساز خواهد بود.
به گزارش روز یكشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار ، «گفت و گوی تنهایی» که در 30 قسمت 40 دقیقه ای در شب های ماه مبارک رمضان گفت و گوی صمیمی با شخصیت های محبوب و مردمی را انجام می د‌اد، دوشنبه میزبان مازیار فلاحی خواننده و آهنگساز خواهد بود.

مازیار فلاحی در این برنامه در گفت و گو با علی میرمیرانی مجری برنامه از نگاهشان به زندگی‌، كارهایی كه تاكنون انجام داده‌ و همه آنچه را كه به هنرشان مربوط می‌شود صحبت می‌كند.
«گفت‌ و گوی تنهایی» در هر برنامه با هنرمندان عرصه‌های سینما،‌ تئاتر‌، تلویزیون و موسیقی و شخصیت‌های فرهنگی همچون كمال تبریزی‌، پرویز پورحسینی،‌ پیمان قاسم‌خانی‌، ریما رامین‌فر،‌ ستاره اسكندری‌، هنگامه قاضیانی،‌ آریا عظیمی‌نژاد‌، ‌ و... به گفت و گو می پردازد.

"گفت و گوی تنهایی" به تهیه کنندگی مهدی مینایی کاری از گروه فیام و نمایش شبکه چهار سیما است و هر شب بجز یکشنبه‌ها ساعت 22:05 از شبکه چهار سیما پخش می شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
منبع: jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی:
عکس‌های کنسرت مازیار فلاحی
گزارشی از كنسرت مازیار فلاحی با اجرای پررنگ طرح گشت ارشاد
در خلوت فردی چه نوع موسیقی گوش دهیم؟
ایست قلبی در کنسرت بنیامین!!
گزارشی از كنسرت‌هایی كه لغو شدند!