« یلدا» از شبکه یک سیما پخش می شود؟
"یلدا" به کارگردانی حسن میرباقری تولید مرکز سیما فیلم، قرار بود در دهه اول محرم از شبکه یک سیما پخش شود اما...

با وجود انتشار خبر پخش سریال "یلدا" همزمان با اربعین از شبکه یک، این شبکه "مجلس نخبه‌کشی"‌ را برای پخش در این ایام در نظر گرفته است.


سمیرا رستمی مدیر روابط عمومی شبکه یک با تأیید این موضوع  گفت: "یلدا" به کارگردانی حسن میرباقری تولید مرکز سیما فیلم، قرار بود در دهه اول محرم از شبکه یک سیما پخش شود اما در این دهه آماده نشد.


وی افزود: برای اربعین نیز جدول پخش شبکه مشخص شده و ما بعد از "میلیاردر"، مجموعه "مجلس نخبه‌کشی" را پخش می‌کنیم  و با اتمام پخش آن، از بهمن ماه "خاطرات مرد ناتمام" به کارگردانی صادق کرمیار را روی آنتن می‌فرستیم.

 برخلاف خبر برخی رسانه‌ها "یلدا" همزمان با اربعین پخش نخواهد شد و با توجه به پخش سریال "زمانه" از شبکه سه سیما و فیلم‌های سینمایی خارجی از شبکه دو هنوز مشخص نیست ساخته حسن میرباقری چه زمانی و از کدام شبکه روی آنتن می‌رود.



محمدرضا شریفی‌نیا، کاظم هژیرآزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماه‌چهره خلیلی، الهام پاوه‌نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطانعلی و سحر افتاده در نقش یلدا ترکیب بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ 
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com 



مطالب پیشنهادی:
 «هابیت» ها گیشه ها را فتح نمودند
«ملکه» و « برف روی کاج ها » صدر نشین شدند
مجری برنامه «رنگین کمان» : جسد من پیدا نشده
«مجسمه های پوشیدنی»، زیور آلات یا مجسمه؟+عکس
« رابین هود » مدرن در سریال تلویزیونی « شروود »