مسعود جعفری جوزانی برای کدام نقش از ۵۰۰ نفر تست گرفته است؟
فیلم‌برداری سریال یاد شده به مدت حدود دو سال پس از اتمام دوره آموزشی افراد منتخب به طول خواهد انجامید و...
 
مسعود جعفری جوزانی که چندی پیش برای انتخاب 100 بازیگر برای ایفای نقش در سریال «پوریای ولی» فراخوان داده بود، در اولین مرحله 500 نفر از داوطلبان را انتخاب کرد.

بنا بر این گزارش، در گام‌ها و مراحل بعدی جوزانی 100 تن از این افراد انتخاب خواهند شد.

به گزارش فارس، پوریای ولی نام مجموعه عظیم تلویزیونی است که به سفارش مرکز سیما فیلم و تهیه کنندگی جوزان فیلم در دست اجرا است.

این سریال شرح حال زندگی پر تحرک پهلوان نامدار ایرانی در قرن هفتم و هشتم هجری (اواسط دوران ایلخانی) به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی است.

چندی پیش شرکت جوزان فیلم به عنوان تهیه کننده پروژه «پوریای ولی» فراخوانی اعلام کرد تا طی آن از سراسر کشور 100 نفر از جوانان (مرد) بین سنین 16 تا 23 سال را جهت آموزش و برای بازی در سریال پوریای ولی انتخاب کند.

فیلم‌برداری سریال یاد شده به مدت حدود دو سال پس از اتمام دوره آموزشی افراد منتخب به طول خواهد انجامید. جوزان فیلم متعهد است که شرایط آموزش داوطلبان را فراهم کند و این بدان معنی است که تمام هزینه‌های دوره آموزش به عهده جوزان فیلم است. منتخبین نیز طی قراردادی که بین آنها و جوزان فیلم بسته خواهد شد متعهد خواهند بود طبق شرایطی که در ذیل خواهد آمد با جوزان فیلم همکاری کنند.

افراد پس از اتمام دوره فیلم‌برداری سریال پوریای ولی، تا سه سال فقط با تایید و نظارت جوزان فیلم حق همکاری با سایر پروژه‌های سینمایی را خواهند داشت.




گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
هدیه تهرانی رضایت داد؟
اظهار نظر وزیر ارشاد درباره خانه سینما و فیلم‌هایی با موضوع خیانت
به نه‌هایی که گفته‌ام، افتخار میکنم، یکی‌اش "نه" به اخراجی‌ها!
سیناپس کامل "جانگو رها شده" DJANGO
برنامه سال تحویل نوروز 92 را احسان علیخانی اجرا می کند؟