قصه «برای ثروتمندتر یا فقیرتر شدن» درباره یک سارق بی دست و پا و یک دوست خانوادگی است ،که تصمیم به یک ازدواج مصلحتی می گیرند و...

ویل گلاک برای کارگردانی این فیلم کمدی (که مضمونی در باب سرقت و ماجراجویی های آن دارد)،انتخاب شده است.

فیلم نامه این کمدی انتقادی را گلاک بازنویسی کرده است. جان آبود و مایکل کالتون نویسندگان فیلم نامه اصلی هستند.

قصه «برای ثروتمندتر یا فقیرتر شدن» درباره یک سارق بی دست و پا و یک دوست خانوادگی است ،که تصمیم به یک ازدواج مصلحتی می گیرند.

این ازدواج مصلحتی در موزه تاریخ ملی شهر نیویورک صورت می گیردو انتخاب این محل برای برگزاری مراسم ازدواج ، بی دلیل نیست.

ازدواج دروغین این سارق و دوست خانوادگی اش در موزه تاریخ ملی ، پوششی برای سرقت بزرگی است که قرار است در این محل صورت گیرد.

اما هر دو مراسم ازدواج دروغین و سرقت از موزه تاریخ ملی نیویورک ، در مسیر اشتباهی می افتد و ماجراهای تازه ای را برای کاراکترهای اصلی قصه فیلم به وجود می آورد.

بن استیلر، در قصه فیلم قرار است در نقش سارق بی دست و پا بازی کند. او فیلم را با همکاری شرکت فیلم سازی یانگ اینترتینمنت فیلمزتهیه خواهد کرد.

تهیه کنندگان «برای ثروتمندتر یا فقیرتر شدن» قصد دارند آن را برای نمایش عمومی در ایام تعطیلات کریسمس 2014آماده کنند.

بن استیلر قبل از این تهیه کننده فیلم هایی مثل انیمیشن «مگامایند»، «تندراستوایی » ، « زیردریایی » ، « سای بزرگ » و « دوبلکس » بوده است. او به عنوان بازیگر در تعدادی از این فیلم ها بازی هم کرده است.

این کمدین  48 ساله سینما در حال حاضر فیلم «زندگی محرمانه والتر میتی» را آماده نمایش می کند . این فیلم توسط خود بن استیلر کارگردانی شده و برای اواسط سال 2013به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود.

آخرین فیلمی که از بن استیلر به نمایش عمومی در آمد، «نگهبانی» بود که سال قبل اکران عمومی شد. این فیلم  کمدی با حال و هوای علمی تخیلی خود نتوانست موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان کسب کند.

او هم زمان با این فیلم ، سومین قسمت انیمیشن کامپیوتری «ماداگاسکار » را هم به عنوان صداپیشه ، با موفقیت روی پرده سینماهای جهان داشت.



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
باران کوثری:اگر خطایی کرده ام , حاضرم بهایش را بپردازم!
مسعود جعفری جوزانی برای کدام نقش از ۵۰۰ نفر تست گرفته است؟
گران‌ترین آثار اکسپو عکس تهران
می‌فهمم کارگردان چند مَرده حلاج است !
این نمایش به هما روستا تقدیم شد؟