چهره‌های جدید شهاب حسینی و نگار جواهریان در «حوض نقاشی»
با برپایی نمایشگاه عکس و رونمایی پشت‌صحنه و صحنه‌ی برتر، فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری رونمایی شد.
 
 نمایشگاه عکس‌های علی نیک‌رفتار از فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در پردیس سینمایی «آزادی» از 25 دی ماه برپا شده است و تا هفته‌ی آینده ادامه دارد.

در افتتاحیه‌ی این نمایشگاه، علاوه علی‌ نیک‌رفتار، مازیار میری (کارگردان)، سهیل جهان‌بیگری (رییس‌ سازمان توسعه سینمایی سوره)، حبیب ایل‌بیگی (مدیرکل روابط عمومی حوزه هنری)، امیرحسین علم‌الهدی، محمدرضا موئینی (تدوینگر) و برخی دیگر از عوامل تولید فیلم سینمایی «حوض نقاشی» حضور داشتند.


پس از بازدید مهمانان از این نمایشگاه عکس، دقایق کوتاه از صحنه‌های برتر «حوض نقاشی» و همچنین دقایقی از پشت صحنه‌ی آن به نمایش در‌آمد که مورد توجه قرار گرفت.

«حوض نقاشی» جدیدترین فیلم مازیار میری است که به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و حوزه هنری به بخش مسابقه سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر راه‌ یافته است.

در این فیلم زوج شهاب حسینی و نگار جواهریان به عنوان بازیگران اصلی، نقش دو معلول را بازی می‌کنند که فرزندی سالم دارند و ... .


فیلمنامه‌ی «حوض نقاشی» را حامد محمدی نوشته و محمد آلادپوش آن را جلوی دوربین برده است. همچنین ساسان نخعی (صدابردار)،‌ مهرداد میرکیانی (چهره‌پرداز)، آتوسا قلمفرسایی (طراح صحنه و لباس)، محمدرضا مویینی (تدوین)، ساسان نخعی، مسعود بهنام (صداگذار)، سعید انصاری (موسیقی) و علی نیک‌رفتار (عکاس) از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

در کنار شهاب حسینی و نگار جواهریان؛ فرشته صدر عرفایی، سیامک احصایی، سپهر راد فرزامی و محمدمهدی احدی در این فیلم حضور دارند.

در خلاصه داستانی که از «حوض نقاشی» در اختیار رسانه‌ها گذاشته شده، آمده است: «مریم و رضا با سایر آدم‌ها تفاوت دارند. آیا این تفاوت را با معجزه عشق می‌توان حل کرد...؟»



گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:mehrnews.com



 مطالب پیشنهادی:
جوایز و یادگاری‌های معتمدآریا در موزه سینما
آلودگی هوا «جمشید مشایخی» را هم ناخوش کرد
یکتا ناصر: مشکل از من است یا سینما که یک سال است بیکارم؟
جراحی بینی سحر ولدبیگی در تله فیلم "یک دماغ ناقابل"
حضور یکی از فوتبالیست ها در سریالی که از امشب به تلویزیون می آید!