برگزاری جشن عقد با حضوز «نیوشا ضیغمی» و همسرش
در برنامه روز پنجشنبه ویتامین 3 كه با اجرای علی ضیا پخش می شود، نیوشا ضیغمی و همسرش شاهد عقد دو جوان می شوند.

 این برنامه صبحگاهی پنجشنبه ها با هدف ترویج ازدواج های ساده و بی تشریفات، مراسم جشن عقد را با حضور خانواده های عروس، داماد، عاقد و محضردار برگزار می كند. هفته گذشته بهنوش طباطبایی و مهدی پاكدل به عنوان یك زوج بازیگر در استودیو حضور یافتند و این هفته نیز نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان شاهد عقد دو جوان می شوند.

    در برنامه دیروز كه ساعت 8 تا 8 و 30 دقیقه پخش شد، دونفر كفاش و فروشنده كفش مهمان ویتامین 3 بودند. همچنین گزارشی از یك مغازه كفاشی تهیه شده كه در آن كفاش با روش خاص و منحصربه فردی كفش ها را واكس می زند.

    در برنامه امروز یك میوه فروش شاغل در میدان میوه و تره بار در مقابل یك باغدار می نشیند. روز چهارشنبه نیز بینندگان ویتامین 3 شاهد رویارویی دو نفر مخراجكار و جواهرساز خواهند بود. شغل این دو نفر شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارد. مخراج كار كسی است كه به روی جواهرات قطعات سنگ تزیینی را نصب می كند. جواهرساز هم كسی است كه بتواند از عهده طراحی انواع زیورآلات از فلزات قیمتی برآید.

    در برنامه روز گذشته ویتامین 3 نیز دو موذن پیر و جوان مهمان استودیو شدند. در این برنامه صبحگاهی هر روز دو نفر كه یك ویژگی مشترك و یك ویژگی متضاد دارند، همزمان به استودیو دعوت می شوند و درباره حرفه شان صحبت می كنند. این برنامه صبحگاهی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7 تا 8 و 30 دقیقه با سردبیری افشین حسین خانی و تهیه كنندگی علی زاهدی از شبكه سه سیما پخش می شود.
   


گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir



 مطالب پیشنهادی:
کودک افغان از دست‌فروشی تا نامزدی در اسکار
«میترا حجار» سوار بر ترک موتور «محمدرضا فروتن»
«پایتخت 2» با علیرضا خمسه در نوروز 92 + عکس‌های جدید
تهیه‌کننده سریال «زمانه»: تنها می‌توانم ابراز شرمندگی کنم!
مجری معترض: آهنگ شهرام شپره در تلویزیون پخش می‌شود و من سانسور!