این «دختر» از امشب باید آشپزی یاد بگیرد!
این دختر که برایش خواستگار آمده، مادرش شرط کرده تا آشپزی یاد نگیرد نمی‌تواند به ازدواج او رضایت دهد و همین شروعی برای ماجراهای مجموعه «غذا حاضر است» می‌شود.

تهیه‌کننده و کارگردان "غذا حاضر است" از پخش این مجموعه نمایشی طنز درباره تهیه مواد غذایی با بازی فردوس کاویانی و مینا نوروزی خبر داد.

ابراهیم مجرد تهیه کننده و کارگردان "غذا حاضر است" درباره این مجموعه گفت: در این کار با نکات مهم درباره تهیه مواد غذایی و استفاده آنها آشنا می‌شویم و این مجموعه ۴۰ قسمتی در قالب نمایشی و طنز تهیه شده است.

وی افزود: "غذا حاضر است" درباره دختری است که برایش خواستگار آمده ولی مادرش شرط کرده تا این دختر آشپزی یاد نگیرد نمی‌تواند به ازدواج او رضایت دهد و همین شروعی برای ماجراهای مجموعه است.

مجرد یادآور شد: مخاطبان این برنامه با مسایلی درباره مصرف بهینه مواد غذایی مانند ماهی، میگو، نان، قند و شکر، دانه‌های روغنی و همچنین خوردنی‌های مفید و مضر آشنا می‌شوند.

"غذا حاضر است"در گروه جهاد شبکه یک تولید شده، تیم نویسندگان آن مجتبی مجرد، سیاوش دولتسرایی، فرزانه قندریز و محمودی هستند و بازیگرانی چون فردوس کاویانی، مینا نوروزی، علی یدالهی، روناک ابراهیم زاده، هومن رهنمون و هادی اتابکی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"غذا حاضر است" از ۸ اسفندماه ساعت ۲۴:۳۰ روی آنتن می‌رود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: afkarnews.ir



مطالب پیشنهادی:
زنان قاجاری چگونه لباس می‌پوشیدند؟ + عکس
«جنیفر لاورنس»: اینقدر استرس داشتم که تزریق کردم! + عکس
برگزیدگان «اسکار» بعد از دریافت جایزه چه گفتند؟
خانم محجبه و همسر شیک‌پوش بر فرش قرمز اسکار! + عکس
هیچ کس از مهریه سنگین همسر «مهدی هاشمی» خبر نداره! + عکس