الناز شاکردوست را چه كسي به سینما معرفی كرد
"اینجا آخر دنیا است" با بازی الناز شاکردوست، محصول سال 82 است که به دلایلی در آن سال مجوز اکران دریافت نکرد و وقتی در سال 87 موفق به دریافت این مجوز شد، خود تهیه‌کننده از اکران فیلم سر باز زد.

 

این فیلم که در ژانر وحشت ساخته شده در حالی موفق به اکران عمومی شده است که از عمر ساخت آن بیش از هشت سال می‌گذرد و از سال 1382 تاکنون موفق به نمایش نشده است. "اینجا آخر دنیا است" با بازی الناز شاکردوست، محمدرضا زحمتکش، الناز صادقی، بیتا راستگو، امید متقی، الهه سلطان‌آبادی، عباس رحیمی، مژگان مینایی و ... داستان دختر دانشجویی به نام گلرخ است که پس از مرگ برادرش سعی می‌کند با شرکت در کلاس‌های انجمن روح، با روح برادرش ارتباط برقرار کند. اما در این حین روح‌های سرگردان دیگری هم پیدا می‌شوند و او را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند. داستان اما از سفر عده‌ای از دانشجویان شروع می‌شود که در ویلایی در شمال گرد هم می‌آیند و به مرور تجربیات ترسناکی را تجربه می‌کنند که با قتل هم گره می‌خورد...
مسعود مشتاق، تهيه كننده اين فيلم گفت: زمانی که ما کارمان را شروع کردیم زمزمه‌های ساخته شدن "گل یخ" شنیده می‌شود و اتفاقا در همان زمان راش‌های فیلم ما در شکوفا فیلم توسط کیومرث پوراحمد دیده شد و الناز شاکردوست از این طریق برای آن فیلم انتخاب شد. حتی در مورد فیلم "عروس فراری" هم من با بهرام کاظمی که همسایه‌مان بود درباره الناز شاکردوست صحبت کرده و او را معرفی کردم.
وي اشاره كرد: با این حساب نقطه آغازین حرکت حرفه‌ای الناز شاکردوست و بسياري از دوستان در اين فيلم، از فیلم "اینجا آخر دنیا است" بود.

 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: مهر



مطالب پيشنهادي:
ویل اسمیت مهمان نماینده پارلمان بریتانیا شد
بابک جهانبخش ایران گردی می‌کند
15 شهر کتاب جدید در راه است
بهرام رادان دست به دوربین شد!
اصغر فرهادی یک جایزه بین‌المللی دیگر گرفت