بازدید سرزده «احمدی‌نژاد و مشایی» از یک فیلم سینمایی! + عکس
محمود احمدي‌نژاد عصر دیروز به طور سرزده در محل فيلمبرداري پروژه سينمايي "رنج و سرمستي" حضور يافت و با عوامل اين فیلم از نزديك ديدار و گفتگو كرد.

رئیس جمهور در این دیدار با تقدیر از همه عوامل و بازیگران این پروژه سینمایی و تجلیل از تمامی تلاش‌گران عرصه فرهنگ و هنر، بر تهیه و تولید آثار خوب، ماندگار و اثرگذار در حوزه فیلم و سینما تاكید کرد.

در این دیدار جهانگیر الماسی، كارگردان و محمد نشاط، تهیه كننده این فیلم سینمایی در خصوص چگونگی مراحل تولید و ساخت این مجموعه و نیز داستان و محتوای پروژه سینمایی "رنج و سرمستی" توضیحاتی را به رییس جمهور ارائه كردند.

اسفندیار رحیم مشایی ، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمقدری، معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رییس جمهور در این دیدار حضور داشتند.

داستان فیلم "رنج و سرمستی" که در یک گستره زمانی سی ساله از قبل از جنگ تحمیلی آغاز شده و تا زمان حال ادامه دارد، به نقش زنان و جوانان دردوران دفاع مقدس و تداوم این نقش در پیشبرد علمی و فنی کشور می پردازد و فیلمبرداری آن در نقاط مختلفی در سراسر ایران انجام خواهد شد.


"رنج و سرمستی" روایت مشتركی از جنگ رژیم بعث با ایران و جنگ آمریكا با عراق است که مضمون آن راجع به صنایع پیشرفته كشورمان در عرصه های هوا و فضا است و قرار است در آن تلاش های مردم ایران برای پیشرفت كشور در خلال جنگ به نمایش درآید.

محور قصه "رنج و سرمستی" که در حوزه سینمای دفاع مقدس تهیه و تولید می شود، درباره خانمی است که در جنگ ایران و عراق اسیر شده و به عراق رفته و پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و با ماجراهای گوناگون روبرو می‌شود.



 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



مطالب پيشنهادي:
درگذشت سومین هنرمند ایرانی در سال جدید!
چارلیز ترون «شب زنانه» برپا می‌کند
عکس‌های تازه منتشر شده از «مریلا زارعی» و نوزادش در فیلم «چ»
اگر از ارتفاع می‌ترسید عکس‌های این «بدلکار آماتور» را نبینید
«چشم زخم» و همه حقه‌های زنانه را بخوانید