نوروز به یادماندنی گردشگران با «هفت‌سین» در اعماق دریا + عکس
امسال گردشگران در جزیره قشم توانستند با کمی آموزش و همراهی راهنمای غواص به دیدار سفره هفت سین بروند و با گرفتن عکس یادگاری، نورزوی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

از پنج سال پیش، اعماق آب‌های خلیج فارس در تعطیلات نوروزی شاهد پهن شدن سفره هفت سین بوده است.

ساحل طلائی سیمین که یکی از نقاط زیبای جزیره قشم است، امسال هم میزبان گردشگران کنجکاو و ماجراجویی بود که دل و تن به دریا زدند و برای تماشای سفره هفت سین در اعماق آب‌های خلیج فارس، به غواصی پرداختند.

این گردشگران توانستند با کمی آموزش و همراهی راهنمای غواص به دیدار سفره هفت سین بروند و با گرفتن عکس یادگاری، نورزوی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 
پهن کردن سفره هفت سین در اعماق خلیج فارس، پیشنهاد من بود که چند سال پیش عملی شد و در تمام این مدت در آن نقش داشته‌ام. این کار علاوه بر زنده نگه داشتن آیین‌های باستانی کشورمان، مردم را به تماشای زیبایی‌های اعماق خلیج فارس نیز تشویق می‌کند.

در 10 سالی که غواصی و عکاسی در زیر آب را انجام می دهم، دست علاقه‌مندان زیادی را گرفته و آنان را با شگفتی‌های خلیج فارس آشنا کرده‌ام. افرادی که از من آموزش‌های عکاسی و فیلمبرداری زیر آب را فرا گرفته‌اند، بار‌ها گفته‌اند انگار دریچه دنیایی نو به رویشان گشوده شده و لذتی عمیق را در وجودشان حس کرده‌اند.



 تهیه: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir



مطالب پيشنهادي:
بازیگر «مریم مقدس» از ایران رفت
«مهناز افشار» مچ جیگر را گرفت! + عکس
من نه برای ژیلا خوانده‌ام و نه برای ویلا!
بازدید سرزده «احمدی‌نژاد و مشایی» از یک فیلم سینمایی! + عکس
عکس‌های تازه منتشر شده از «مریلا زارعی» و نوزادش در فیلم «چ»