خبر تکمیلی: «عسل بدیعی» در کما
عسل بدیعی دچار نوعی مسمومیت دارویی شدید شده است که با مراجعه به بیمارستان و طولانی شدن روند احیا توسط پرستار کشیک وی به حالت کما می‌رود.
 
عسل بدیعی روز گذشته بر اثر ابتلا به نوعی مسمومیت شدید توسط بستگان به بیمارستان منتقل و معالجات از سوی پزشکان روی او آغاز می شود.در پی انجام مداواها این بازیگر جوان دچار ضایعه مغزی شده و به حالت اغما فرو می رود و طبق شنیده های موثق خبرنگارما،هم اکنون درمان برای بازگرداندن وی به شرایط طبیعی ادامه دارد.

یکی از نزدیکان این بازیگر با تایید خبر فوق گفت: متاسفانه خانم بدیعی دچار نوعی مسمومیت دارویی شدید شد که با مراجعه به بیمارستان و طولانی شدن روند احیا توسط پرستار کشیک وی به حالت کما می رود. با این حال قصد داریم او را به بیمارستان لقمان تهران منتقل کنیم تا جریان درمان به شکل تخصصی تری روی او ادامه پیدا کند.

به گفته وی، وزارت ارشاد نیز همکاریهای لازم را برای پیگیری هرچه سریعتر پروسه درمانی این بازیگر در دستور کار دارد وگویا شخص وزیر دراین باره توصیه های لازم را انجام داده است.

این بازیگر که در سال ۱۳۷۶ با بازی در فیلم سینمایی «بودن یا نبودن»ساخته  کیانوش عیاری به شهرت رسید،بازی در آثاری چون «دست‌های آلوده» (سیروس الوند)،«هفت پرده»،«از صمیم قلب»،«شمعی در باد»،«پروانه‌ای در مه»،«سربلند» و ... را  در کارنامه دارد.

خبرهای تکمیلی دراین باره را در همین سایت بخوانید.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پيشنهادي:
هدیه تهرانی؛ چهره‌ای مستقل و با اعتماد به نفس + عکس
«عسل بدیعی» به کما رفت
بازگشت پایتختی‌های آسیب‌دیده به سینما با پای مصنوعی!
بازیگر «مریم مقدس» از ایران رفت
نگاهی به فیلم‌هایی که به زندگی «ستارگان ایرانی» پرداختند + عکس