اکران مستند «خسرو شکیبایی» با حضور مهران مدیری، نیکی کریمی و شهاب حسینی
مستند سینمایی «ساکن صحرای سکوت» به کارگردانی الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی با موضوع زندگی و آثار خسرو شکیبایی از 28 اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت اکران می‌شود. مهران مدیری، رامبد جوان، نیکی کریمی، شهاب حسینی و... از گویندگان «ساکن صحرای سکوت» هستند.
 مستند سینمایی «ساکن صحرای سکوت» به کارگردانی الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی با موضوع زندگی و آثار خسرو شکیبایی از 28 اردیبهشت در پردیس سینمایی ملت اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پروژه «ساکن صحرای سکوت»، سیدهادی منبتی از تهیه‌کنندگان این فیلم گفت: «مستند «ساکن صحرای سکوت» سرانجام آماده نمایش شد و قرار است هر روز در سئانس 19:45 در سالن نمایش وی‌آی‌پی این پردیس اکران شود.»

او در مورد دلیل آغاز اکران این مستند سینمایی در تنها یک سانس و یک سالن سینما گفت: «پس از آغاز اکران عمومی فیلم، با توجه به استقبال مخاطبانی که به تماشای آن خواهند آمد، تعداد سئانس‌ها افزایش خواهد یافت و فیلم در سالن بزرگتری اکران خواهد شد. در صورت تداوم این استقبال نمایش «ساکن صحرای سکوت» در سایر پردیس‌های سینمایی و سالن‌های سینما آغاز خواهد شد.»

مهران مدیری، رامبد جوان، نیکی کریمی، شهاب حسینی، رضا رشید‌پور، سام مشایخی و ژاله علو از گویندگان «ساکن صحرای سکوت» هستند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
http://www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir



مطالب پیشنهادی:
این عکس‌ها شما را فریب می‌دهند!
وقتی فیلم فرزند نماینده مجلس، یک دهم هزینه تولیدش هم نمی‌فروشد!
بهرام رادان خطاب به «عسل بدیعی»: سلام من را به خسرو شکیبایی برسان
خسرو شکیبایی، زاده خاک پاک تهرون...
مشکل سریال «پروانه» داشتن حجاب است!