بازیگران در لباس پوشیدن بیشتر دقت کنند!
نورا هاشمی درباره طراحی لباس بازیگران گفت: بازیگرها طراحان خاص خود را ندارند، باید بگویم هنرمندان سینما در کشور ما الگوی بسیاری از جوان‌ها هستند و باید با استفاده از طراحان زبردست در پوشیدن لباس وسواس بیشتری به خرج دهند.
نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه که خود نیز در همین حرفه مشغول به فعالیت است، درباره لباس بازیگران و طراحی لباس در ایران گفت: این روزها در تمام کشورها بازیگران طراحان خاص خود را دارند و کلا بر روی این مقوله تمرکز جهانی وجود دارد تا جایی که طرح هایشان را به کشورهای دیگر عرضه و طرفدارانی را در کشورهای دیگر نیز برای خود پیدا می کنند.

این بازیگر درباره طرح هایی که از دل فرهنگ بیرون می آید افزود: در همه کشورها نمی توان گفت طراحان با در نظر گرفتن فرهنگ دیرینشان لباس طراحی می کنند به دلیل اینکه باید سلایق جوان ها را نیز در نظر گرفت.

وی همچنین گفت: بهتر است با آمیخته شدن به مد روز طرحی ارائه شود که ضمن نشان دادن فرهنگ کشورمان نظر جوانان را نیز جلب کند.

بازیگر «جیب بر خیابان جنوبی» گفت: طراحان باید کارشان را جدی بگیرند و مسئله ممیزی را بهانه ای برای عدم ارائه مدل های جدید و با ذوق قرار ندهند. با این حال طراحان در ایران دچار دلزدگی شده‌اند و برای همین طرح‌هایی را شاهد هستیم که نظرمان را جلب نمی‌کنند.

هاشمی درباره طراحی لباس بازیگران گفت: متاسفم که به این مقوله مهم پرداخت نمی شود و بازیگرها طراحان خاص خود را ندارند، باید بگویم هنرمندان سینما در کشور ما الگوی بسیاری از جوان ها هستند و باید با استفاده از طراحان زبردست در پوشیدن لباس وسواس بیشتری به خرج دهند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: honaronline.ir



مطالب پیشنهادی:
چرا فیلم انتخاباتی «عارف» در تلویزیون قطع شد؟
بعد از آنجلینا جولی، «برد پیت» به یک بیماری نادر مبتلا شد!
بازیگران گمنامی که ناگهان مشهور شدند! + تصاویر
تصویری دیدنی از لیلا حاتمی در تلویزیون! + عکس
تصاویری از حضور گلشیفته فراهانی و کارگردان عراقی در جشنواره کن