بازیگر ترکیه‌‌ای فیلم لاله: نظر نسبت به ایران عوض شد!
سینان تازچو: من به‌خاطر تبلیغات بسیار منفی که در طول این سال‌ها علیه ایران انجام شده بود، نگاهی متفاوت داشتم. اکنون باید تأکید کنم آنچه از ایران می‌بینم، با آنچه از رسانه‌های غربی می‌شنیدم کاملا متفاوت است.
  «سینان تازچو» بازیگر ترکیه‌یی فیلم سینمایی «لاله» تأکید کرد: صادقانه باید بگویم من چیزی از «ایران» نمی‌دانستم و حالا احساس می‌کنم مطبوعات غربی چقدر ظالمانه علیه کشور شما صحبت می‌کنند.

سینان تازچو Sinan Tuzcu درباره‌ نظرش نسبت به «ایران» که در گزارش پشت‌ صحنه‌ فیلم «لاله»  منتشر شد، توضیح داد: من به‌خاطر تبلیغات بسیار منفی که در طول این سال‌ها علیه ایران انجام شده بود، نگاهی متفاوت با آنچه که اکنون شاهدش هستم، داشتم. اکنون باید تأکید کنم آنچه از ایران می‌بینم، با آنچه از رسانه‌های غربی می‌شنیدم کاملا متفاوت است.

او ادامه داد:‌ اکنون که به دعوت پروژه‌ «لاله» امکان سفر به ایران و دیدن شهر تهران و دیگر نقاط برای من فراهم شده است، به‌مراتب از آنچه رسانه‌های غربی علیه کشور شما بیان می‌کردند، متعجب شده‌ام. صادقانه باید بگویم من چیزی از ایران نمی‌دانستم و الان که از طریق پروژه‌ سینمایی «لاله» به تهران سفر کرده‌ام، احساس می‌کنم مطبوعات غربی چقدر ظالمانه علیه کشور شما صحبت می‌کنند.

تازچو در پایان با اظهار خرسندی‌ از سفر به ایران، افزود: فکر می‌کنم مردم دنیا باید کشور شما را از نزدیک ببینند تا با واقعیت‌های آن آشنا شوند و فریب رسانه‌های غربی را نخورند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
گزارش پشت‌صحنه: بازیگر ترکیه‌یی «عشق و جزا» در فیلم سینمایی لاله + تصاویر
نامه همدری پدر عسل بدیعی به پدر آتش‌نشان فداکار
زیباترین عروس‌ها در کدام فیلم‌های سینمایی بوده‌اند؟ + تصاویر
این خواننده هم مثل شادمهر از ایران می‌رود؟ + عکس
مجید مظفری در گیر و دار خواستگاری دخترش! + تصاویر