امیر نوری، حدیثه تهرانی و زهره حمیدی در «پیش شرط ازدواج»
تصویربرداری فیلم ویدئویی «پیش شرط ازدواج» به نویسندگی و كارگردانی صمد یاری هم اكنون در كارخانه ای در ملارد كرج انجام می شود و تاكنون 70 درصد از كل كار مقابل دوربین رفته است.
تصویربرداری فیلم ویدئویی «پیش شرط ازدواج» به نویسندگی و كارگردانی صمد یاری هم اكنون در كارخانه ای در ملارد كرج انجام می شود و تاكنون 70 درصد از كل كار مقابل دوربین رفته است. یك دفتر در حوالی خیابان ملك لوكیشن بعدی گروه خواهد بود و طبق برنامه ریزی ها نیز تولید تا اواخر هفته به پایان می رسد.

ضمن اینكه مراحل فنی كار نیز با پایان تصویربرداری آغاز می شود. خبر دیگر درباره این پروژه اضافه شدن فرحناز منافی ظاهر و بهناز سلیمانی به جمع بازیگران است كه طی یكی- دو روز گذشته مقابل دوربین رفتند. امیر نوری، حسین سلیمانی، حدیثه تهرانی، زهره حمیدی، بهرام امیدی، ساغر گرامی، الهه استیری، علی اصغر طبسی، مهسا نوعی، لیلا دبیب، امید حقانی و كیانوش گرامی و (با حضور) چنگیز وثوقی، محمد شیری، شهین تسلیمی و ابراهیم گرامی دیگر بازیگران اصلی «پیش شرط ازدواج» هستند كه تاكنون همگی آنان مقابل دوربین رفته اند.

در خلاصه داستان این فیلم با مضمونی كمدی آمده: زری از روستا به تهران می آید تا زندگی جوانان عذب خانواده اش را سر و سامان دهد غافل از اینكه پیش شرط های ازدواج چه ماجراهایی را برای خانواده اش از پیر تا جوان تدارك دیده است. این تله‌فیلم از شبكه نمایش خانگی عرضه خواهد شد و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه كننده: كیانوش گرامی، مدیر تصویربرداری: هاشم گرامی، بازنویسی فیلمنامه: عباس مرادیان، طراح گریم: محمد قومی، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح صحنه و لباس: همایون فربود، عكاس: اكبر اصفهانی.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
بازی جدید پیمان معادی در کنار کریستن استوارت/ رابطه چالشی با یک مسلمان
فیلم آوازخوانی محدرضا شجریان بر پیکر استاد جلیل شهناز
هدیه تهرانی عزیز، تولدت مبارک + تصاویر
فرهاد اصلانی: بعد از جریانات 88 دیگر با تلویزیون کار نمی‌کنم
ازدواج اندیشه فولادوند و رضا یزدانی در پایان یک فیلم! + عکس