این «بچه‌های نسبتا بد» را ماه رمضان در تلویزیون می‌بینیم؟
اکنون تصویربرداری 10 قسمت از سریال «بچه‌های نسبتا بد» به پایان رسیده و پخش سریال سیروس مقدم در ماه رمضان زمانی معلوم می‌شود که در آستانه‌ ماه رمضان ببینند چقدر از مجموعه را پیش برده‌اند.
 
 
اکنون تصویربرداری 10 قسمت از سریال «بچه‌های نسبتا بد» به پایان رسیده و پخش سریال سیروس مقدم در ماه رمضان زمانی معلوم می‌شود که در آستانه‌ ماه رمضان ببینند چقدر از مجموعه را پیش برده‌اند.

محمود اتحادی، یکی از مدیران تولید سریال سیروس مقدم خبر بالا را اعلام کرد.

او در گفت‌وگویی جدید گفت: تاکنون 80 درصد از یک سوم پروژه‌ «بچه‌های نسبتا بد» تصویربرداری شده است که فکر می‌کنم تا ماه مبارک رمضان یک سوم مجموعه به طور کامل تمام شود و مابقی را نیز در ماه رمضان تصویربرداری کنیم.

وی با اشاره به پخش سریال سیروس مقدم در ماه مبارک رمضان امسال یادآور شد: پیش از این اعلام شد که این سریال از گزینه‌های پخش رمضانی شبکه اول است، در صورتی که آنونس‌های سریال «دودکش» از شبکه یک دیده می‌شود؛ بنابراین پخش «بچه‌های نسبتا بد» روز اول ماه مبارک رمضان مشخص می‌شود تا ببینیم چه میزان از کل کار پیش رفته و این مجموعه به چه مقطعی رسیده است.

اتحادی در ادامه از حضور علیرضا مهران به عنوان بازیگر جدید سریال «بچه‌های نسبتا بد» خبر داد و گفت: پیش از این رضا فیاضی و غلامحسین لطفی به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند. اخیرا هم علیرضا مهران به عنوان بازیگر جدید مقابل دوربین سیروس مقدم رفت.

این مدیر تولید در پایان گفت: در حال حاضر گروه «بچه‌های نسبتا بد» شب کار هستند و در لوکیشن‌های مختلف سطح شهر تهران کار می‌کنند. لوکیشن حال حاضر این مجموعه در واقع در کن (غرب تهران) است.

 سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی برای پخش از شبکه اول در حال تولید است. در این مجموعه بازیگرانی چون حمید گودرزی، اشکان خطیبی، یوسف تیموری، میلاد کی‌مرام، محمد مطیع، مهرانه مهین‌ترابی، رضا فیاضی،‌ غلامحسین لطفی، علیرضا مهران و ... ایفای نقش دارند.

این سریال طنز اجتماعی در قالب 26 قسمت ساخته می‌شود داستان این سریال درباره گروهی پسر جوان است که به دلیل مشکل بی پولی تصمیم می‌گیرند، یک ماشین حامل سکه‌های بهار آزادی را سرقت کنند. این سکه‌ها متعلق به یک مرد خیرخواه است که قصد دارد این سکه‌ها را برای کمک به زوج‌های جوان اهداء کند. اما نمی‌داند که یکی از فرزندانش هم در این سرقت نقش دارد.

پیش از این در نشست مدیر شبکه اول با خبرنگاران از سریال «بچه‌های نسبتا بد» به عنوان گزینه احتمالی پخش در رمضان نام برده شده است.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
بالاخره مردم واقعی کوچه و خیابان را بدون سانسور در تلویزیون دیدیم!!
بازی جدید پیمان معادی در کنار کریستن استوارت/ رابطه چالشی با یک مسلمان
فیلم آوازخوانی محدرضا شجریان بر پیکر استاد جلیل شهناز
فرهاد اصلانی: بعد از جریانات 88 دیگر با تلویزیون کار نمی‌کنم
درگذشت هشتمین هنرمند طی روزهای اخیر!