ماجرای پخش زنان بی‌حجاب به رسانه‌های خراجی کشید!! + تصاویر
روزنامه «گاردین»، واکنش‌ها به پخش تصویر یک خواننده زن خارجی در تلویزیون ایران را مورد توجه قرار داده و می‌نویسد «تندروها»ی ایران، رسانه دولتی را به واسطه برخی گاف های غیراسلامی، از جمله پخش «شکیرا»، مورد انتقادات شدید...
در این زمینه، روزنامه «گاردین»، واکنش ها به پخش تصویر یک خواننده زن خارجی در تلویزیون ایران را مورد توجه قرار داده و می نویسد «تندروها»ی ایران، رسانه دولتی را به واسطه برخی گاف های غیراسلامی، از جمله پخش تصویری از «شکیرا»، خواننده کلمبیایی تبار، مورد انتقادات شدید قرار داده اند.


این روزنامه همچنین به واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز اشاره می کند که پخش این تصاویر را از تلویزیون ایران، جالب و غیرمنتظره دانسته و با شگفتی نسبت به آن واکنش نشان داده بودند. دردسرهای پخش تلویزیونی بازی والیبال ایران و ایتالیا، دیگر موضوعی است که در این مطلب مورد اشاره قرار گرفته است.


خبرگزاری فرانسه نیز در مطلبی کم و بیش مشابه به بررسی این موضوع پرداخته و می نویسد «پخش مسابقات ورزشی، معمایی اخلاقی را در ایران به وجود آورده است». در این مطلب آمده پیروزی های تیم والیبال ایران، معمایی را برای رسانه دولتی به وجود آورده که تلاش دارد پوشش مسابقات را که با حضور زنان دارای پوشش های اندک همراه است، با اصول اخلاقی جمهوری اسلامی مطابقت دهد. این خبرگزاری در ادامه با اشاره به پخش تصاویر برخی زنان در نخستین مسابقه ایران و ایتالیا در لیگ جهانی و همچنین پخش تصویر شکیرا، می نویسد این دو مسئله باعث شد محافظه کاران ایران انتقادات شدیدی را از رسانه دولتی مطرح نمایند.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: caffecinema.com



مطالب پیشنهادی:
ترکش‌های زنان بی‌حجاب بازی والیبال این بار به علی مطهری خورد!!
جذاب‌ترین ستاره‌های جوان هالیوود + تصاویر
نظرات مهم «حسن روحانی» درباره زن و حجاب، گشت ارشاد و اینترنت
معشوقه سینمایی محمدرضا پهلوی درگذشت!! + تصاویر
موهای بلند بازیگر زن، دلیل لغو تبلیغات «گذشته»!!