اکبر عبدی کله پزی است که عشق اش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی کند.. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود...
در حالی که داوود میرباقری کار ساخت تازه ترین سریالش را با کمترین حاشیه خبری آغاز کرده اما هفته نامه «وصف صبا» در گزارشی خط کلی داستان این مجموعه را ارائه کرده است. تازه ترین سریال میرباقری «شش گوش» نام دارد که در 26 قسمت برای عرضه در شبکه خانگی آماده می شود.

فرهاد اصلانی، اکبر عبدی، حمیدرضا آذرنگ، مرجان گلچین، طناز طباطبایی، احمد مهارن فر، شهرام حقیقت دوست، علیرضا جعفری، محسن تنابنده و مصطفی طاری بازیگران کار بوده اند و چهره پردازی کار را هم عبدا.. اسکندری انجام خواهد داد. مدیر فیلمبرداری کار هم عظیم جوانروح است.

اما داستان سریال «شش گوش»:
 اکبر عبدی کله پزی است که عشق اش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی کند.. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می کند.

در ادامه یک تصادف منجر به فوت باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود؛ افسر تحقیق پرونده هم فرهاد اصلانی است! احمد مهرانفر هم سرباز کلانتری است.

از اینجا به بعد است که هر کدام از قسمتهای سریال به بازجویی از یکی از مظنونین اختصاص می یابد و  جالب اینجاست که پسرک خواستگار هم به عنوان یکی از مظنونین تحت بازجویی افسر تحقیق قرار می گیرد؛ افسری که گوشهای تیزی دارد و همین عاملی است بر موفقیت نهایی او.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
هنرمند مشهور آواز ایران در سد کرمانشاه غرق شد!
گزارش تصویری: سکانس‌های دیدنی از «دودکش» ماه رمضان 92
روزه گرفتن در این کشور جرم است!
جسد بازیگر جوان تلویزیون در یک هتل پیدا شد
مشکل ما شلوار قرمز احسان علیخانی است؟! + عکس