همسر اصغر شاهوردی: در این شب‌های قدر اصغر را هم دعا کنید
اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران در سال 86 در راه بازگشت از صحنه فیلمبرداری، دچار سانحه تصادف شد و تا کنون در بستر بیماری قرار دارد. همسر شاهوردی: امیدوارم مردم در این شب‌های احیا، شاهوردی را هم فراموش نکنند..
اشرف افشاری همسر اصغر شاهوردی صدابردار حادثه دیده سینمای ایران با تاکید به این موضوع که وی را در این شب های احیا فراموش نکنیم، عنوان کرد: مراحل گفتار درمانی شاهوردی را دنبال می کنیم.

اشرف افشاری درباره وضعیت اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران که چند سالی است به دلیل عوارض تصادف خانه‌نشین شده است، گفت: مراحل درمان را از طریق گفتار درمانی پیگیری می کنیم. مدتی بود که وی دچار افسردگی شده بود و هم اکنون با کمک دکتر روان‌درمان توانستیم این وضعیت وی را کمی بهبود ببخشیم.

وی افزود: البته فیزبوتراپی را هم ادامه می دهیم. به دلیل اینکه همسرم دچار پوکی استخوان شده است اگر فیزیوتراپی را دنبال نکنیم، دچار شکستگی می شود. خوشبختانه مدیرعامل مس سرچمشه کرمان با توجه به قول مساعد تامین هزینه های درمان شاهوردی تا کنون در این زمینه ما را تنها نگذاشته و مشکلی نداشته‌ایم.

افشاری با تاکید بر اینکه باید همواره در کنار همسرش باشد، بیان کرد: دکتر اعصاب و روان وی معتقد است که نباید تنهایش بگذاریم. باید مدام به او سر بزنیم و از خاطرات گذشته برایش صحبت کنیم. حتی اگر حضور مهمان او را کمی خسته یا کلافه کند، اما بهتر است او را تنها نگذاریم. این موضوع از بروز افسردگی در وی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: از سوی چندین برنامه زنده برای حضور در این شب‌های ماه رمضان از ما دعوت شدم اما به دلیل وضعتی که شاهوردی دارد هم اکنون حضور در چنین برنامه های زنده برای ما امکان ندارد.

همسر شاهوردی در پایان گفت: امیدوارم مردم در این شب‌های احیا، شاهوردی را هم فراموش نکنند. برای همه آرزوی سلامتی دارم زیرا هیچ نعمتی بزرگ‌تر از سلامتی نیست.

اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران در سال 86 در راه بازگشت از صحنه فیلمبرداری، دچار سانحه تصادف شد و از همان زمان تا کنون در بستر بیماری قرار دارد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



مطالب پیشنهادی:
تصاویری جالب از اکبر عبدی در نقش کله‌پز سریال شاهگوش!
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان + شرح دعا 
تشییع پیکر محمود استاد محمد در حضور اهالی تئاتر و دخترش + تصاویر
افطار سیدمحمد خاتمی و سینماگران با آوازخوانی ابی! + تصاویر
دیالوگ عجیب شقایق فراهانی و مادرش در سریال مادرانه! + عکس