سریال بی‌پولی در سریال دودکش!
محمدصادق آذین، مدیر تولید سریال تلویزیونی دودكش با اشاره به تلاش شبانه روزی گروه سازنده این سریال تلویزیونی گفت: تا پیش از پخش قسمت اول این سریال، اطلاعی از حضور یك بانك در مقام اسپانسر این سریال نداشتم.
محمدصادق آذین، مدیر تولید سریال دودكش با اشاره به تلاش شبانه روزی گروه سازنده این سریال تلویزیونی گفت: «تا پیش از پخش قسمت اول این سریال، اطلاعی از حضور یك بانك در مقام اسپانسر این سریال نداشتم.»

مشكلات مالی تلویزیون در ماه های اخیر سبب شده تا شبكه های تلویزیونی برای ساخت سریال به دنبال جذب مشاركت كننده مالی- اسپانسر- باشند. چندی پیش مدیر شبكه یك سیما گفت تلویزیون دچار بحران مالی است و اگر تهیه كننده یی با خود پول بیاورد ما از او استقبال خواهیم كرد. سریال دودكش كه این روزها از شبكه یك سیما در حال پخش است، با مشاركت یكی از بانك های خصوصی ساخته شده است و تهیه كننده آن «زینب تقوایی» در نخستین تجربه تلویزیونی خود ساخت سریال دودکش را مقابل دوربین برده است. «محمدصادق آذین» یكی از مدیران تولید قدیمی و باسابقه سینمای ایران و تهیه كننده چند فیلم سینمایی اظهار كرد: «زمانی كه تیتراژ را دیدم تازه فهمیدم كه سریال دودكش اسپانسر دارد ولی تاكنون هیچ پولی دریافت نكرده ایم، من بعد از این همه سال كار نگران پول خودم نیستم اما تیم حرفه یی را با قرارداد آورده ایم كه در آخر این تیم حرفه یی نباید ناراضی بروند.»

این مدیر تولید باسابقه در ادامه در پاسخ به این سوال كه چرا با وجود سوابق متعدد تهیه كنندگی در سینما، این حرفه را در تلویزیون دنبال نمی كند، گفت: «من مناسبات تلویزیون را نمی شناسم. وقتی می پذیرم كه تهیه كننده پروژه یی باشم، اگر شده خانه خود را بفروشم می فروشم تا مدیون كسی نباشم و حق آدم های زحمتكش را بدهم.»



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه اعتماد



مطالب پیشنهادی:
نوآوری‌های سریال مادرانه و دیالگو‌های عاشقانه میان زن و مرد در تلویزیون!
دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان + شرح دعا
هستی مهدوی‌فر: یک سوتی از سریال مادرانه گرفتند، 33هزار بار دیده شد!
ابوالفضل پورعرب سرطان را شکست داد + تصاویر
همسر اصغر شاهوردی: در این شب‌های قدر اصغر را هم دعا کنید