بازی مهدی سلطانی و ردپای مسعود كیمیایی در سریال مادرانه + تصاویر
شخصیت‌پردازی سعید نعمت الله در سریال مادرانه نزدیك به سینمای كیمیایی است كه گویی كیمیایی را در این فیلم می‌بینیم. در سریال مادرانه بسیاری جذب بازی مهدی سلطانی شدند، مردم ما هنوز قهرمان دوست دارند.
شخصیت پردازی سعید نعمت الله در سریال مادرانه نزدیك به سینمای كیمیایی است كه گویی كیمیایی را در این فیلم می بینیم .

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/04/13920431104607370867824.jpg
رضا صائمی منتقد در خصوص نقاط قوت و ضعف سریال مادرانه كه به مناسبت ماه مبارك رمضان از شبكه 3 سیما پخش می شود ، گفت: سریال مادرانه یك ملودرام اجتماعی است و به قاطعیت می توان گفت كه هنوز مخاطب های ایرانی به ملودرام علاقه دارند و این موضوع را در كارهای دیگر «سعید نعمت الله» هم مشاهده كرده ایم .

وی ادامه داد :در گفتگویی كه با «سعید نعمت الله» داشتم ، در خصوص افتادن «نعمت الله» در ورطه تكرار صحبت كردیم و به این نتیجه هم رسیدیم كه او این نوع شخصیت پردازی و دیالوگ گویی را دوست دارد و نوع نگاهش به ملودرام سینمایی است.

صائمی در خصوص جنس بازیهای بازیگران سریال مادرانه گفت :در سریال مادرانه بسیاری جذب بازی «مهدی سلطانی»‌ شدند و اگر از زاویه مخاطب شناسی ایرانی نگاه كنیم ، مردم ما هنوز قهرمان دوست دارند و به این دلیل كه سالها سینما و تلویزیون قهرمان ندارد ، مردم جذب این نوع جنس بازی شدند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/04/13920431105047873867924.jpg
وی افزود : شخصیت پردازی «سعید نعمت الله» به سینمای مسعود كیمیایی نزدیك است و گویی متأثر از سینمای او است و مشاهده می كنیم كه سینمای كیمیایی هم قهرمان محور است .

این منتقد گفت :قهرمان و ضد قهرمان جاذبه های دراماتیك برای مخاطب ایرانی دارد و می بینیم كه خیلی از رفتارهای «اردلان تمجید» درست نیست ، اما به خاطر خود كاراكتر و جسارت و شمایل قهرمانانه اش جذاب است ، اما به نظر من این نوع جنس بازیها دیگر جواب نمی دهد ، زیرا وقتی از قصه های رئال صحبت می كنیم ، باید جنس بازی ها هم رئال باشد.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: cinemakhabar.ir



مطالب پیشنهادی:
فصل آخر حریم سلطان پربیننده‌ترین سریال میان عرب‌ها در ماه رمضان
نوآوری‌های سریال مادرانه و دیالگو‌های عاشقانه میان زن و مرد در تلویزیون!
بازی نفیسه روشن و پردیس افکاری در سریال‌ شب قدر + تصاویر
حمید فرخ‌نژاد: قرارمان امروز عصر، به یاد سه کوهنورد، میدان دربند
سریال بی‌پولی در سریال دودکش!