صادقی و عقیلی در کنسرت
رضا صادقی و سالار عقیلی سوم و چهارم مهر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت مشترکی را با عنوان "عشق من ایران من" برگزار می‌کنند.
فریبرز صفردوست مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان با اعلام این خبر افزود: این کنسرت در ادامه فعالیت‌های موسسه شکوه موسیقی ایرانیان که هر ساله در برگزاری کنسرت‌هایی با مضامین ملی نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند برپا خواهد شد که امسال با توجه به نامگذاری سال 92 به نام سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" تصمیم به برگزاری این کنسرت گرفتیم.

وی ادامه داد: با توجه به رایزنی‌های انجام گرفته رضا صادقی با اجرای دو قطعه جدید که به تازگی تنظیم آنها را به پایان برده است و اجرای چند قطعه موسیقایی دیگر در یک بخش از این کنسرت و سالار عقیلی با اجرای قطعات "تبریز در مه"، "وطنم"، "شب چله" و سایر قطعات با مضامین ملی در بخش دیگر این کنسرت میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهند بود.

به گفته وی، البته این دو خواننده قطعات مشترکی را هم در قالب دو دوئت اجرا خواهند کرد که اطلاعات تکمیلی آن به زودی منتشر خواهد شد.

صفردوست به انجام مذاکره شهرداد روحانی برای حضور در این کنسرت هم اشاره کرد و گفت: رایزنی خود را با شهرداد روحانی آغاز کرده‌ایم که تا در صورت توافق، قطعاتی از سوئیت سمفونی خلیج فارس نیز به رهبری این موسیقیدان در این کنسرت اجرا شود که امیدواریم بتوانیم از حضور این اهنگساز و رهبر ارکستر مطرح استفاده کنیم.

مدیر عامل موسسه شکوه موسیقی ایرانیان خاطرنشان کرد: به زودی با برگزاری یک نشست خبری جزییات بیشتری از این کنسرت را اعلام خواهیم کرد.

14 اردیبهشت ماه سال گذشته به مناسبت روز ملی خلیج فارس کنسرتی با عنوان "خلیج فارس" به رهبری امین سالمی و خوانندگی نیما مسیحا، سالار عقیلی، مانی رهنما و حمید خزاعی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir


مطالب پیشنهادی:
عکس: المیرا عبدی، دختر اکبر عبدی اسطوره سینمای ایران
دردسرهای محمدرضا فروتن و دختربچه 7 ساله‌اش!
دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان + شرح دعا
خانم بازیگر حاضر در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی + تصاویر
شقایق فراهانی بازیگر سریال مادرانه: از مادرم عذرخواهی می‌کنم! +عکس