انتشار آلبوم مشترک صادق آهنگران و اندیشه فولادوند + عکس
آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» با صدای صادق آهنگران آغاز و رفته رفته به سمت یک فضای اجتماعی روز جامعه هدایت می‌شود. این روند با آهنگسازی کارن همایون‌فر و اجرای خوب اندیشه فولادوند...
تازه‌ترین آلبوم موسیقایی اندیشه فولادوند با عنوان "یک خیابان سهم یک افسانه نیست" به آهنگسازی کارن همایون‌فر با مضمون دفاع مقدس منتشر شد.


علیرضا عزیزی تهیه‌کننده این آلبوم که به تازگی وارد بازار موسیقی شده است گفت: این آلبوم از تولیدات موسسه فرهیختگان عصر هنر است با طرح، شعر و اجرای اندیشه فولادوند و آهنگسازی کارن همایون‌فر که از 15 مرداد توسط موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات روانه بازار موسیقی شده است که به نوعی مشخص‌کننده همکاری دو نسل هنرمند سرزمین ماست که یکی از آنها از دهه 60 و دیگری از نسل هنرمندان دهه 40 است که توانسته اثر واقعا متفاوتی را به مخاطبان دوستدار ادبیات و موسیقی ارائه دهد.

وی ادامه داد: این آلبوم که قبلا با عنوان "شلیک کن رفیق" به مخاطبان معرفی شده بود کار بسیار متفاوتی است که به نوعی تلفیقی از ادبیات و موسیقی و بیانگر سه فضای متفاوت از جنگ، مذهب و اجتماع است که با صدای صادق آهنگران آغاز و رفته رفته به سمت یک فضای اجتماعی روز جامعه هدایت می‌شود. این روند با آهنگسازی ماهرانه کارن همایون‌فر و اجرای خوب اندیشه فولادوند شکل جدیدی را به مخاطبان ارائه می دهد.


تهیه‌کننده این آلبوم موسیقایی خاطرنشان کرد: این آلبوم به دلیل آهنگسازی خوبی که دارد کار را حتی به یک اثر سینمایی تبدیل کرده که با بهره‌گیری از ادبیات می تواند تا مدتها مورد پسند مخاطبان قرار گیرد ضمن اینکه این کار به نوعی ضلع سوم فعالیت‌های اندیشه فولادوند خواهد بود که بعد از سینما و شعر این بار صدا، تصویر و ادبیات را توامان تجربه می کند.

عزیزی تاکید کرد: برای ارائه این اثر موسیقایی تلاش کردیم که این بار شکل متفاوتی را در بسته‌بندی تجربه کنیم که می تواند برای علاقه مندان قابل توجه باشد. به این ترتیب که بسته‌بندی اثر به شکل یک کتاب عرضه خواهد شد که در آن علاوه متن اشعار، بیوگرافی کاملی از صاحبان اثر از جمله کارن همایون‌فر و اندیشه فولادوند و همچنین معرفی عوامل تولید گنجانده شده است.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار بر این است که چهارشنبه مراسم رونمایی هم در قالب جشنواره موسیقی مقاومت برای این آلبوم گذاشته شود ضمن اینکه به زودی نشست خبری این آلبوم با حضور اندیشه فولادوند و کارن همایون‌فر برگزار می شود.

مدیر موسسه فرهیختگان عصر هنر در پایان توضیح داد: یکی از پروژه‌های ما تهیه و تولید آثار هنرمندان فعال در عرصه سینماست که علاقه ای هم به ادبیات دارند، از این‌رو پروژه های متفاوتی را در آینده به مخاطبان ارائه خواهیم کرد که به زودی جزییات آن را اعلام می کنم.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



مطالب پیشنهادی:
نظر جالب توجه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره فیسبوک
سوتی مجری تلویزیون شهاب حسینی را خواننده یک ترانه کرد!
اکران خصوصی گذشته با حضور لیلا حاتمی، حسن فتحی و رعنا آزادی‌ور +تصاویر
شقایق فراهانی و مادرش در پشت صحنه سریال مادرانه + تصاویر
درگذشت منتقد سینما و بازیگر سریال کلاه‌پهلوی + عکس