درگیری‌های عشقی زیبا بروفه و پریناز ایزدیار در استخر!
فیلم استخر مضمونی جنایی دارد. داستان عشقی زیبا بروفه كه صاحب یك رستوران است با پریناز ایزدیار که تازه به ایران بازگشته تبدیل به ماجرایی جنایی می‌شود. زیبا بروفه، پریناز ایزدیار و سیاوش خیرابی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
 
تصویربرداری فیلم ویدئویی «استخر» به نویسندگی و كارگردانی اسماعیل فلاح پور از هفته گذشته در تهران آغاز شده و طبق برنامه ریزی ها تا اواخر ماه جاری نیز ادامه پیدا خواهد كرد. شهرك غرب، خانه ای در خیابان ایرانشهر و چند خیابان در سطح شهر از جمله لوكیشن های اصلی این تله‌فیلم تاكنون بوده است. سیاوش خیرابی، پریناز ایزدیار، میترا تبریزی و (با حضور) زیبا بروفه بازیگران اصلی پروژه هستند.

«استخر» مضمونی جنایی دارد و حامد عنقا طراح اولیه داستان آن است. در خلاصه داستان این تله‌فیلم آمده: زن میانسال متمولی (بروفه) كه صاحب یك رستوران است با شخصی (خیرابی) ازدواج كرده كه 10 سال از خودش كوچكتر است. حالا از طرفی خواهرزاده این زن بعد از 13 سال به ایران می آید كه ورود او، اختلافاتی بین آنها به وجود می آورد... . این تله‌فیلم قرار است از شبكه نمایش خانگی عرضه شود و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه كننده: سعید جهانیان، مدیر تصویربرداری: مرتضی پورصمدی، طراح گریم: مریم دوستی، صدابردار: امید قربانی، مدیر تولید: رسول حاتمی، طراح صحنه و لباس: بهرام سربازی، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز: نیما طباطبایی، عكاس: سمیه میری.




گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir



مطالب پیشنهادی:
کلیپ جنیفر لوپز، محمد نوری و مسابقه آمریکایی در آگهی‌های تلویزیون!!
خوانندگی صادق آهنگران در کنار اندیشه فولادوند + عکس
عکس‌های جدید آنجلینا جولی و ناتالی پورتمن در نمایشگاه والت دیزنی
تئاتر گلشیفته فراهانی و بهروز وثوقی روی صحنه تئاتر ترکیه + تصاویر
ساخت موسیقی برای آتیش بازی الناز شاکردوست و امین حیایی + تصاویر