خبر خوب بهرام رادان برای کمک به بچه‌های سوخته شین‌آباد و مرودشت
بهرام رادان سال گذشته همزمان با رخداد حادثه شین‌آباد و مرودشت یادداشتی نوشت و از هموطنان خواسته بود تا برای یاری رساندن به کودکان سوخته با او همکاری کنند. خبر خوبی‌ برای بچه‌های سوخته شین آباد و مرودشت.
بهرام رادان سال گذشته همزمان با رخداد حادثه شین‌آباد و مرودشت یادداشتی نوشت و منتشر کرد که در آن از هموطنان خواسته بود تا برای یاری رساندن به کودکان سوخته با او همکاری کنند. به همین منظور شماره حسابی هم منتشر شد که از آن طریق مردم می توانستند کمک‌های مالی خود را واریز کنند. گویا در این 10ماه و در ارتباط با این موضوع اتفاقاتی افتاده که رادان نیاز دیده آنها را رسانه ای کند. به همین‌خاطر یادداشتی را نوشته و در اختیار تماشا قرار داده که در ادامه آن را می خوانید.

سلام به هموطنان عزیزم
خبر خوبی‌ دارم از ماجرای بچه‌های سوخته شین آباد و مرودشت. تقریباً 10 ماه پیش بود که تصمیم گرفتیم به این بچه‌ها کمک کنیم، کمکی‌ بدون یاری گرفتن از نهادهای دولتی، تا بلکه صورت زیبای این فرشتگان را به آنها برگردانیم، صفحه یی ساختیم به نام صدای وطن و سعی‌ کردیم اطلاع رسانی کنیم تا با کمک‌ خودمان و همراهی جراحان پلاستیک کشورمان معجزه ای که این عزیزان در انتظارش هستند، رقم بزنیم...

اندکی‌ پس از آغاز این حرکت، به طرق مختلف تحت فشار قرار گرفتیم، شخصی‌ می‌گفت نمایندگان مجلس پیش‌قدم شدند، دیگری کاندیداهای ریاست جمهوری را مطرح می‌کرد و خلاصه همه سعی‌ داشتند مارا به عقب ببرند و دست آخر وقتی‌ چند‌تن‌ از هنرمندان محبوبمان شخصاً به این مناطق رفتند تا مستقیم با آسیب دیدگان صحبت کنند، با برخورد تند و زننده مسئولین شهری به خصوص در شین آباد مواجه شدند که آنها را از این مهم بر حذر کردند که ما به کمک شما احتیاج نداریم! می‌دانید که درمان این عزیزان نیازمند اجازه والدین آنهاست، چون نیاز به مسافرت آنها به شهرهای بزرگتر و در برخی‌ موارد خاص خارج از کشور است.به هر حال کشور در تب انتخابات فرو رفت و ما هم منتظر فرصتی دیگر ماندیم، و فراخوان را مسکوت گذاشتیم.تا اینکه حمید فراهانی راد عزیز که مسول این امر خیر است، چند روز پیش تماس گرفت و خبر خوشی‌ داد، در شماره حسابی‌ که برای این امر خیر اعلام کردیم نزیک به 50میلیون تومان پول جمع شده است و خیریه که شماره حساب متعلق به آنهاست تماس گرفته و سوال کرده که چه کاری باید انجام بدهد؟

 خبر فوق‌العاده خوشحال کننده بود.این امر با توجه به مدت خیلی‌ کوتاه این فراخوان و عدم پیگیری‌های بیشتر، نشان دهند عمق انسان دوستی‌ و شرف شما هموطنان است،مطمئنا این مبلغ برای این بچه‌ها مصرف خواهد شد و با امید خدا از این انرژی که از شما گرفتیم دوباره کار خود را پر قدرت تر از قبل آغاز می‌کنیم، به امید روزی که صورت زیبای این فرشتگان غرق خنده باشد،آمین.

هشدار: خواهش می‌کنیم در صورت تمایل به کمک فقط از طریق شماره حسابِ بانکی‌ اعلام شده در صفحه صدای وطن اقدام نمایید و از هرگونه پرداخت به اشخاص خودداری کنید.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی :
آزاده نامداری: فعلا با فرزاد برنامه‌ای ندارم اما به دنبال سوژه‌های خوبم
عکس: لیلا حاتمی و استاد شجریان در پشت‌صحنه کنسرت همایون
وقتی گشت ارشاد همسر و خواهر آهنگساز کنسرت سالار عقیلی را می‌برد!!
مهران مدیری هجده سال بعد از ساعت خوش به عطاران چه گفت؟
با پزشک روانکاو شهاب حسینی آشنا شوید + تصاویر