ون نمونه گشت ارشاد انتخاب خواهد شد!
کنداکتور شبکه تلویزیونی ناجا لو رفت! ارتباط مستقیم با ون‌های گشت‌ ارشاد واقع در میدان‌های سراسر کشور از جمله بخش‌های این برنامه است. در هر برنامه، ون نمونه گشت ارشاد انتخاب خواهد شد!
کنداکتور شبکه تلویزیونی ناجا لو رفت!
در این برنامه تلفن‌ها و پیامک‌های مردمی پخش می‌شود که همه از کمبود گشت‌ ارشاد در محله‌شان شاکی هستند و خواهان این هستند که به جای ون، از خاور برای ارشاد استفاده بشود!

طنز روز- رضا ساکی
جانشین معاون اجتماعی ناجا از راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی یا شبکه‌ تلویزیونی ناجا با همکاری صداوسیما در آینده نزدیک خبر داد.

فکر می‌کنید اگر این شبکه راه بیافتد، چه کنداکتوری خواهد داشت و چه برنامه‌هایی پخش خواهد کرد؟ بین خودمان بماند، ولی ما توانسته‌ایم این اطلاعات را پیدا کنیم. حتا کنداکتور برخی برنامه‌ها را هم به دست آورده‌ایم. پس این شما و این تلویزیون ناجا:

برنامه‌ی صبحگاهی از 7 تا 9
نام برنامه: صبح‌به‌خیر ناجا

این برنامه، برنامه‌ای شاد و مفرح و البته در چارچوب قانون و مقررات است که به طور زنده پخش می‌شود! ارتباط مستقیم با ون‌های گشت‌ ارشاد واقع در میدان‌های سراسر کشور از جمله بخش‌های این برنامه است. همچنین در هر برنامه برخی از مردم ارشادشده، با حضور در استودیو، از تجربیات خوب و برخورد محبت‌آمیز ناجا حرف خواهند زد. در هر برنامه، ون نمونه انتخاب خواهد شد!

برنامه‌ی نیم‌روزی از 10 تا 12
نام برنامه: موفقیت ناجا در زمینه‌ی امنیت اجتماعی حاصل سال‌ها کار و تلاش بوده و نمونه‌ی موفق آن گشت مهربان ‌ارشاد است و تا حصول امنیت در جامعه، تعزیرها در ملأعام ادامه می‌یابد!

این برنامه معمولا بعد از تیتراژ به پایان می‌رسد!

برنامه‌ی عصرگاهی از 4 تا 6
نام برنامه: ورزش و ناجا

پخش مسابقات راپل ویژه‌ی کارکنان ناجا، مسابقه‌ی جمع‌آوری دیش‌وفیش از بام و انتخاب مأمور نمونه، آموزش راپل به خانواده‌ها، آموزش راپل در شب، آموزش راپل در شرایط سخت و گفت‌وگو با پیشکسوتان راپل، از جمله بخش‌های این برنامه‌ی ورزشی است.

برنامه‌ی شبانه از 10 تا 12
نام برنامه: میزگرد بررسی محبوبیت گشت‌ ارشاد در جهان

پرسش پیامکی برنامه: به نظر شما چند درصد مردم از عملکرد گشت‌ ارشاد راضی هستند؟

1- 98 درصد

2- 99 درصد

3- 100 درصد

در این برنامه تلفن‌ها و پیامک‌های مردمی پخش می‌شود که همه از کمبود گشت‌ ارشاد در محله‌شان شاکی هستند و خواهان این هستند که به جای ون، از خاور برای ارشاد استفاده بشود!

همچنین برنامه‌های «به خاطر یک مشت دلار» ویژه‌ی مبارزه با قاچاق ارز،‌ «بیل را بکش» ویژه‌ی مبارزه با اشرار، «دوزار بده آش» ویژه‌ی سربازان، «کارت را بکش» ویژه‌ی زیاد شدن نرخ جریمه‌ها، «سنگُ بزن به شیشه» ویژه‌ی ترک اعتیاد و «ماهواره‌ام را خودم جمع می‌کنم» ویژه‌ی ترغیب مردم به خودجمع‌آوری ماهواره‌ها از جمله برنامه‌های این شبکه‌ی تلویزیونی هستند.

باقی بقای‌تان!

برنامه‌های گشت ارشاد برای پائیز و زمستان 92!



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی :
بیژن بیرنگ مسئول کپی‌برداری از شبکه من و تو؛ اینبار کپی آکادمی گوگوش!
دیدار ناصر ملک مطیعی و بهروز وثوقی در آنتالیا + تصاویر
آغاز سانسور دولت یازدهم و روحانی در صداوسیما؟!
عکس: بهرام رادان در فرودگاه؛ بازگشت از کانادا پس از 16 ماه
عکس: دیدار مهناز افشار با نسرین ستوده، زندانی سیاسی سال 88 پس از آزادی