فیلم: حقایقی درباره مرگ سریالی لیلا، شهرزاد و آزاده
در این پلان با باطل شدن شناسنامه دخترکی به نام «شهرزاد قوام» روبروییم؛ این نمای آغازین ورودی است به ماجرای مرگ سه دختر دانش آموز یک دبیرستان با نامهای «لیلا»، «شهرزاد» و «آزاده» و در نهایت رمزگشایی از این مرگها در...
در حالی که از چهارشنبه هفته آینده 17 مهرماه اکران فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» آغاز می شود کارگردان فیلم محمدهادی کریمی اولین پلان فیلم را رونمایی کرد.

در این پلان با باطل شدن شناسنامه دخترکی به نام «شهرزاد قوام» روبروییم؛ این نمای آغازین ورودی است به ماجرای مرگ سه دختر دانش آموز یک دبیرستان با نامهای «لیلا»، «شهرزاد» و «آزاده» و در نهایت رمزگشایی از این مرگها در بستری اجتماعی-پلیسی.


هنگامه قاضیانی، مهدی احمدی، فرخ نعمتی، امیرحسین آرمان، ساعد سهیلی، خاطره اسدی، احمد ساعتچیان، شهرزاد کمال زاده، ملیسا مهربان، الناز بهمن زاده، شیما نیک پور، معصومه قاسمی و دکتر بیژن شکرریز بازیگران «بشارت...» هستند. حمید فرخ نژاد، نیکی کریمی و بیتا فرهی نیز در فیلم حضور داشته اند.

نویسندگی فیلمنامه «بشارت..» را کریمی خود برعهده داشته و تهیه کنندگی کار برعهده علی لدنی بوده است. پخش «بشارت...» برعهده رسانه فیلمسازان مولود است.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی :
نقش‌های ویدا جوان، شقایق دهقان، سام درخشانی و بهاره رهنما در سریال پژمان + تصاویر
شقایق فراهانی با «کلاشینکف» در بیابان‌ های قم + عکس
تصاویر: فاطمه معتمدآریا، ناظری و کیمیایی در جشن تولد محمدرضا شجریان
پدربزرگ مهربان سینمای ایران درگذشت + تصاویر
ساره بیات، مهراوه شریفی‌نیا و مرتضی احمدی در افتتاح شهر موشها 2 + تصاویر