حضور بازیگر ترک حریم سلطان در سریال 40 قسمتی شبکه سه!
یک منبع آگاه از حضور «اوکان یالابیک» بازیگر نقش ابراهیم پاشا «حریم سلطان» در سریال ایرانی آوای باران خبر داده است. «آوای باران» ملودرام اجتماعی است که در 40 قسمت داستان زندگی دختری به نام باران را در دو مقطع...
بیش از یک ماه است که حسین سهیلی‌زاده سریال تازه‌اش را جلوی دوربین برده است. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با عنوان «آوای باران» این روزها در شهرک سینمایی در استانبول پیگیری می‌شود.

پیش از این در خبرهایی که از این سریال منتشر شده بود اعلام شد که قرار است چند بازیگر شناخته شده ترک در آن ایفای نقش کنند؛ هر چند که سازندگان سریال آوای باران به علت نامشخص بودن وضعیت دریافت مجوز حضور بازیگران سریال‌های ماهواره‌ای در این سریال از اعلام اسامی آنها خودداری می‌کنند، هفته نامه «صبا» در تازه‌ترین شماره خود به نقل از یک منبع آگاه از حضور «اوکان یالابیک» بازیگر نقش ابراهیم پاشا در سریال «حریم سلطان» خبر داده است.

این در حالی است که محمد هاشمی اصل(تهیه‌کننده) در گفت‌وگویی با این هفته نامه از اعلام صریح نام بازیگران ترک این مجموعه خودداری کرده اما گفته است: برای پیشبرد قصه از تعدادی بازیگر ترکیه‌ای هم استفاده کردیم. کسانی که مخاطب شبکه‌های ترکیه‌ای باشند برخی از این بازیگران را می‌شناسند. اما بازیگر شناخته شده‌ای هم داریم که سریال معروفی را در حال پخش از شبکه‌های ماهواره‌ای دارد و مخاطب ایرانی او را می‌شناسد.

وی در ادامه افزوده است: اما به دلیل این‌که هنوز مجوز حضور این بازیگر را در سریال‌مان نگرفته‌ایم در این باره نمی‌توانم قطعی صحبت کنم و ترجیح می‌دهم نامی هم به میان نیاید تا در آینده نزد مخاطبان تلویزیون بدقول نشویم.در ضمن به دلیل این‌که احتمال حذف یا مجوز ندادن وجود دارد داستان را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که عدم حضور این کاراکتر خللی در روند قصه ایجاد نکند. این را هم بگویم در صورتی که تلویزیون موافقت نکند اصلا اصراری به حضور این بازیگر نداریم.

گفتنی است «آوای باران» ملودرام اجتماعی است که در 40 قسمت داستان زندگی دختری به نام باران را در دو مقطع دهه 70 و 90 روایت ‌کند؛ دختری مرفه که به دلایلی گرفتار باند تکدی‌گری می‌شود. نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی بازی می کند که پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور بازی کرده است. از دیگر بازیگران و نقش های اصلی این سریال می توان به ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشان، الهام چرخنده، مهران احمدی، سپیده خداوردی، امیردژاکام، سیاوش خیرابی و مهران رنجبر اشاره کرد. این سریال قرار است پس از سریال «پژمان» سروش صحت روانه آنتن شبکه 3 سیما شود.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی :
تفاوت‌های امسال و پارسال فصل حجاب!
چرا مهتاب نصیرپور دستگیر شد؟
حرف‌های تکان‌دهنده: حال و روز بازیگری که پس از 3 روز جنازه‌اش پیدا شد
استقبال باران کوثری از روحانی در فرودگاه مهرآباد + عکس
عکس: چهره جدید شقایق فراهانی با کلاه در سریال «ماتادور»